Strategies for Policy in Science and Education-
Strategii na Obrazovatelnata i Nauchnata Politika
  • Main Page
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Main Page
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Strategies for Policy in Science and Education-
Strategii na Obrazovatelnata i Nauchnata Politika
Няма резултати
Вижте всички резултати
Main Page Новини Новини 2024 Брой 40, 03 – 09.10.2024 г.

Търсят се най-добрите учителски практики

„Аз-буки“ by „Аз-буки“
02/10/2024
in Брой 40, 03 – 09.10.2024 г.
0
Търсят се най-добрите учителски практики

Снимка – Заедно в час

0
Споделяния
0
Прегледи
Share on FacebookShare on Twitter
Снимка – Заедно в час

За четвърта поредна година конкурсът „Добрите практики на фокус“ търси успешни примери и иновации от български класни стаи. Инициативата е организирана от фондация „Заедно в час“ и образователния сайт prepodavame.bg и цели да събере, опише и популяризира добри педагогически практики. Тази година акцентът е поставен върху развитието на социално-емоционалните умения на ученици и тяхното благополучие.

Две години поред Национално издателство за образование и наука „Аз-буки“ е медиен партньор на „Добрите практики на фокус“.

Миналата година редакторът Диляна Кочева бе и член на експертното жури по оценяването на проектите.

Крайният срок за участие в Конкурса тази година е 30 ноември, като номинациите се подават на сайта на prepodavame.bg.

След подбор и интервюта ще бъдат избрани онези 100 най-добри практики в областта на социално-емоционалното учене, които да бъдат публикувани и популяризирани сред образователната общност.

През април 2025 г. на официално събитие в София ще бъдат отличени и наградени практиките, избрани от публично гласуване и експертно жури.

В миналогодишното издание, посветено на добри практики в проектно базираното обучение, се включиха над 170 преподаватели от цялата страна, а финалистите бяха наградени по време на едноименното събитие с над 500 гости в София.

Your Image Description

Свързани статии:

„Ателие по фантазии“ в ОУ „Александър Георгиев-Коджакафалията“ Още 30 учители на обучение в ЦЕРН Нови задачи на изпита по БЕЛ в IV клас Модерна зона за спорт в СУ „Димчо Дебелянов“ в Белене

Уважаеми читатели, в. „Аз-буки“ и научните списания на издателството може да закупите от НИОН "Аз-буки":

Address: София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

Phone: 0700 18466

Е-mail: izdatelstvo.mon@azbuki.bg | azbuki@mon.bg

Научните списания се продават и в книжарница „Сиела“ – подлез на Ректората на СУ „Св. Св. Климент Охридски“.

Address: София 1000, бул. „Цар Освободител“ №22

Tags Добрите практики на фокусРепортеручителифондация „Заедно в час“

Последвайте ни в социалните мрежи

Previous article

Нови задачи на изпита по БЕЛ в IV клас

Next article

Предаване на мандата в НАОА

Next article
Предаване на мандата в НАОА

Предаване на мандата в НАОА

Последни публикации

  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 4/2025, Volume 33
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 3/2025, Volume 33
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 2s/2025, Volume 33
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 2/2025, Volume 33
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 1s/2025, Volume 33
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 1/2025, Volume 33
  • Годишно съдържание сп. „Стратегии на образователната и научна политика“, 2024 г.
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 6/2024, Volume 32
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 6s/2024, Volume 32
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 5s/2024, Volume 32
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 5/2024, Volume 32
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 4s/2024, Volume 32
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 4/2024, Volume 32
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 3s/2024, Volume 32
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 3/2024, Volume 32
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 2/2024, Volume 32
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 1s/2024, Volume 32
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 1/2024, Volume 32
  • ГОДИШНО СЪДЪРЖАНИЕ НА СТРАТЕГИИ НА ОБРАЗОВАТЕЛНАТА И НАУЧНАТА ПОЛИТИКА НАУЧНО СПИСАНИЕ, ГОДИНА XXXI
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 6s/2023, Volume 31
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 6/2023, Volume 31
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 5s/2023, Volume 31

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Main Page
  • Contact
  • Subscribe now
  • Projects
  • Advertising

Az-buki Weekly

  • Вестник “Аз-буки”
  • Subscribe now
  • Archive

Scientific Journals

  • Strategies for Policy in Science and Education
  • Bulgarian Language and Literature
  • Pedagogika-Pedagogy
  • Mathematics and Informatics
  • Natural Science and Advanced Technology Education
  • Vocational Education
  • Istoriya-History journal
  • Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
  • Filosofiya-Philosophy

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

en_US
bg_BG en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Main Page
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.