"Az-buki" National Publishing House
Ministry of Education and Science
Wikipedia
  • Login
  • Registration
Strategies for Policy in Science and Education-
Strategii na Obrazovatelnata i Nauchnata Politika
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Main Page
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
  • Main Page
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Strategies for Policy in Science and Education-
Strategii na Obrazovatelnata i Nauchnata Politika
Няма резултати
Вижте всички резултати
Main Page Новини Новини 2025

Зам.-министър Наталия Михалевска: Центровете за подкрепа са партньор на училищата във възпитанието на учениците и разгръщането на таланта им

„Аз-буки“ by „Аз-буки“
14-11-2025
in Новини 2025
A A
Снимки Пресцентър на МОН

„Центровете за подкрепа за личностно развитие са естествен партньор на училищата за възпитание на учениците и разгръщане на талантите им.“ Това каза заместник-министърът на образованието и науката Наталия Михалевска при откриването на Националното съвещание на директорите на центровете, което се проведе във Велико Търново, съобщава Пресцентърът на МОН.

Тя посочи, че те предлагат ресурс, експертиза, среда и специализирани дейности, които разширяват възможностите на училището да въздейства върху личностното развитие на учениците.

По думите ѝ центровете могат да са полезни на училищата и като работят по програми за превенция на агресията, насилието, зависимостите и онлайн рисковете, както и провеждайки обучения по медиация и позитивна комуникация и подкрепяйки деца в риск.

„Вашите центрове са ключови в насърчаването на инициативност и творчество, в разгръщане на талантите на учениците“, подчерта заместник-министърът.

Според нея те могат и предлагат среда за позитивна социализация, доброволчество, ученическо самоуправление, както и участие в общностни инициативи.

Форумът включваше дискусия, свързана с Националния календар на МОН за изяви по интереси през тази учебна година, Програмата за творчески ваканции на Националния дворец на децата „Хайде да творим заедно“, мерките за насърчаване на деца с изявени дарби.

Представени бяха възможностите, които дават Националните програми на МОН. Сред акцентите е кариерното ориентиране и консултиране.

 


Your Image Description

Свързани статии:

Поморие посреща директорите на центрове за подкрепа за личностно развитие Над 200 директори, заместник-директори, учители и експерти в областта на образованието обменяха във Вършец иновативни практики и идеи за подобряване качеството на учебния процесНад 200 директори и учители обменят иновативни практики за подобряване на учебния процес Две български неделни училища в САЩ – БНУ „Джон Атанасов” в Чикаго, Илинойс, и БНУ „Зора“ в Ричмънд, Вирджиния, и партньорите им от ПМГ „Яне Сандански“ в Гоце Делчев и СУ „Паисий Хилендарски“ в Пловдив правиха проучвания за историята на българската емиграция в Северна Америка от началото на XX векУченици изследват историите на българите в Северна Америка от началото на XX век Министърът на образованието и науката Красимир Вълчев откри нов STEM център в най-голямото училище в община Костенец – СУ „Св. Климент Охридски“Министър Красимир Вълчев откри STEM център в Костенец

Уважаеми читатели, в. „Аз-буки“ и научните списания на издателството може да закупите от НИОН "Аз-буки":

Address: София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

Phone: 0700 18466

Е-mail: izdatelstvo.mon@azbuki.bg | azbuki@mon.bg

Научните списания се продават и в книжарница „Сиела“ – подлез на Ректората на СУ „Св. Св. Климент Охридски“.

Address: София 1000, бул. „Цар Освободител“ №22

Tags зам-министър Наталия МихалевскаНационален дворец на децатаНационално съвещание на директоритеРепортер

Последвайте ни в социалните мрежи

shareTweet
Previous article

Над 9000 ученици със специални потребности и с изявени дарби са подкрепени по проекта „Успех за теб“

Next article

Perceptions of Social Networking through the Prism of Teacher Education Students

Next article

Perceptions of Social Networking through the Prism of Teacher Education Students

Сп. „Педагогика“, книжка 9/2025, година XCVII

Министър Красимир Вълчев: Работата на медиаторите е изключително ценна за образованието и реализацията на децата

Министър Красимир Вълчев: Работата на медиаторите е изключително ценна за образованието и реализацията на децата

Последни публикации

  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 5/2025, година XXXIII
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 4/2025, Volume 33
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 3/2025, Volume 33
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 2s/2025, Volume 33
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 2/2025, Volume 33
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 1s/2025, Volume 33
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 1/2025, Volume 33
  • Годишно съдържание сп. „Стратегии на образователната и научна политика“, 2024 г.
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 6/2024, Volume 32
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 6s/2024, Volume 32
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 5s/2024, Volume 32
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 5/2024, Volume 32
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 4s/2024, Volume 32
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 4/2024, Volume 32
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 3s/2024, Volume 32
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 3/2024, Volume 32
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 2/2024, Volume 32
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 1s/2024, Volume 32
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 1/2024, Volume 32
  • ГОДИШНО СЪДЪРЖАНИЕ НА СТРАТЕГИИ НА ОБРАЗОВАТЕЛНАТА И НАУЧНАТА ПОЛИТИКА НАУЧНО СПИСАНИЕ, ГОДИНА XXXI
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 6s/2023, Volume 31
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 6/2023, Volume 31

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Main Page
  • Contact
  • Subscribe now
  • Projects
  • Advertising

Az-buki Weekly

  • Вестник “Аз-буки”
  • Subscribe now
  • Archive

Scientific Journals

  • Strategies for Policy in Science and Education
  • Bulgarian Language and Literature
  • Pedagogika-Pedagogy
  • Mathematics and Informatics
  • Natural Science and Advanced Technology Education
  • Vocational Education
  • Istoriya-History journal
  • Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
  • Filosofiya-Philosophy

Newsletter

  • Accsess to public information
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
en_US
bg_BG en_US
  • Login
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Main Page
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"