"Az-buki" National Publishing House
Ministry of Education and Science
Wikipedia
  • Login
  • Registration
Strategies for Policy in Science and Education-
Strategii na Obrazovatelnata i Nauchnata Politika
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Main Page
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
  • Main Page
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Strategies for Policy in Science and Education-
Strategii na Obrazovatelnata i Nauchnata Politika
Няма резултати
Вижте всички резултати
Main Page Новини Новини 2025

Над 9000 ученици със специални потребности и с изявени дарби са подкрепени по проекта „Успех за теб“

„Аз-буки“ by „Аз-буки“
14-11-2025
in Новини 2025
A A
Повече от 9000 ученици със специални образователни потребности, в риск, с хронични заболявания и с изявени дарби са получили допълнителна подкрепа от учители и специалисти в групи, финансирани по проект „Успех за теб“
Снимка Пресцентър на МОН

Повече от 9000 ученици със специални образователни потребности, в риск, с хронични заболявания и с изявени дарби са получили допълнителна подкрепа от учители и специалисти в групи, финансирани по проекта „Успех за теб“. Това бе отчетено в рамките на работна среща на екипа за управлението му с експерти от различните райони на страната и началници на регионални управления, в която участваха и представители на Изпълнителната агенция „Образование“, съобщава Пресцентърът на МОН.

В рамките на срещата стана ясно също, че

през тази учебна година 794 образователни медиатори и социални работници са назначени по проекта „Успех за теб“ в 677 училища.

Отчетено бе, че е увеличен броят на специалистите, включени в процеса на приобщаващото образование. Към 30 септември 2025 г. работещите по Проекта психолози са 83, ресурсните учители – 29, логопедите – 45, а помощниците на учителите – 107.

Ръководителят на Проекта в МОН Пенка Иванова и експерти от Министерството акцентираха върху необходимостта

да се организират повече часове за подкрепа на учениците, които имат затруднения по български език и литература и по математика.

Тя подчерта, че повишаването на резултатите, приобщаването на децата в образователната система, повишаването на квалификацията на педагозите и ангажирането на родителите е от ключово значение за доброто изпълнение на Проекта.

Специално бе отбелязано, че проектът, който се финансира по Програма „Образование“ 2021 – 2027“, се определя от ЕС като „операция от стратегическо значение“.

Your Image Description

Свързани статии:

България и Украйна подписаха протокол за сътрудничество и обмен в образованието и науката Решаване на задачи по математикаПроменят начина на учене на математика Учени, университетски преподаватели, учители и експерти по български език обменят идеи и добри практики в рамките на десетото издание на форума „Изследователски подходи в обучението по български език“. Организатор на събитието е Институтът за български език „Проф. Любомир Андрейчин“Учени и педагози дискутират нови подходи в обучението по български език Шестима млади таланти бяха удостоени от президента Румен Радев с грамоти като млади будителиПрезидентът Румен Радев отличи млади следовници на будителите

Уважаеми читатели, в. „Аз-буки“ и научните списания на издателството може да закупите от НИОН "Аз-буки":

Address: София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

Phone: 0700 18466

Е-mail: izdatelstvo.mon@azbuki.bg | azbuki@mon.bg

Научните списания се продават и в книжарница „Сиела“ – подлез на Ректората на СУ „Св. Св. Климент Охридски“.

Address: София 1000, бул. „Цар Освободител“ №22

Tags "Успех за теб"изявени дарбилогопедиобразователни медиаториПенка Ивановапомощници на учителитепсихолозиРепортерсоциални работнициспециални образователни потребностиученициучилища

Последвайте ни в социалните мрежи

shareTweet
Previous article

Модернизацията на висшето образование изисква задълбочаване на партньорството между университетите

Next article

Зам.-министър Наталия Михалевска: Центровете за подкрепа са партньор на училищата във възпитанието на учениците и разгръщането на таланта им

Next article
„Центровете за подкрепа за личностно развитие са естествен партньор на училищата за възпитание на учениците и разгръщане на талантите им“, каза заместник-министърът на образованието и науката Наталия Михалевска при откриването на Националното съвещание на директорите на центровете

Зам.-министър Наталия Михалевска: Центровете за подкрепа са партньор на училищата във възпитанието на учениците и разгръщането на таланта им

Perceptions of Social Networking through the Prism of Teacher Education Students

Сп. „Педагогика“, книжка 9/2025, година XCVII

Последни публикации

  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 5/2025, година XXXIII
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 4/2025, Volume 33
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 3/2025, Volume 33
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 2s/2025, Volume 33
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 2/2025, Volume 33
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 1s/2025, Volume 33
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 1/2025, Volume 33
  • Годишно съдържание сп. „Стратегии на образователната и научна политика“, 2024 г.
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 6/2024, Volume 32
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 6s/2024, Volume 32
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 5s/2024, Volume 32
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 5/2024, Volume 32
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 4s/2024, Volume 32
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 4/2024, Volume 32
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 3s/2024, Volume 32
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 3/2024, Volume 32
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 2/2024, Volume 32
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 1s/2024, Volume 32
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 1/2024, Volume 32
  • ГОДИШНО СЪДЪРЖАНИЕ НА СТРАТЕГИИ НА ОБРАЗОВАТЕЛНАТА И НАУЧНАТА ПОЛИТИКА НАУЧНО СПИСАНИЕ, ГОДИНА XXXI
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 6s/2023, Volume 31
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 6/2023, Volume 31

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Main Page
  • Contact
  • Subscribe now
  • Projects
  • Advertising

Az-buki Weekly

  • Вестник “Аз-буки”
  • Subscribe now
  • Archive

Scientific Journals

  • Strategies for Policy in Science and Education
  • Bulgarian Language and Literature
  • Pedagogika-Pedagogy
  • Mathematics and Informatics
  • Natural Science and Advanced Technology Education
  • Vocational Education
  • Istoriya-History journal
  • Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
  • Filosofiya-Philosophy

Newsletter

  • Accsess to public information
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
en_US
bg_BG en_US
  • Login
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Main Page
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"