"Az-buki" National Publishing House
Ministry of Education and Science
Wikipedia
  • Login
  • Registration
Strategies for Policy in Science and Education-
Strategii na Obrazovatelnata i Nauchnata Politika
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
  • Home
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Strategies for Policy in Science and Education-
Strategii na Obrazovatelnata i Nauchnata Politika
Няма резултати
Вижте всички резултати
Home Новини Новини 2020 Брой 23, 2020

Над 40 000 ще доучват през лятото

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
03-06-2020
in Брой 23, 2020
A A

Децата, които не са били обхванати или са участвали частично в дистанционното обучение и в резултат са изостанали, ще доучват през летните месеци. Най-много ще се учи през юни и юли, колкото се може повече на открито, ако е възможно. А училищата ще могат да закупуват шатри и други материали за класни стаи на открито по проект. Това обясни министър Красимир Вълчев пред Би Ти Ви. По думите му всяка година има около 40 хил. изостанали с материала. Приблизително толкова са и необхванатите в дистанционно обучение деца – основно поради липса на електронни устройства или на достъп до интернет.
„1 – 2% от учениците изобщо не са участвали в онлайн обучението.
10 – 11 на сто са участвали асинхронно – предимно чрез интернет приложения и социални мрежи, но не и чрез образователни платформи. Има и такива, на които са носени материали и са били частично обхванати. 10% от училищата обхванаха трудно учениците в извънредното положение. Но 70% от децата учеха толкова, колкото и с присъствие в час. Дори повече“, обобщава министър Вълчев. По думите му системата е показала, че може да се справи с трудни предизвикателства, а учителите са демонстрирали взаимопомощ, професионализъм и иновативност.
„Но образованието не е само обучение, то е и социализация. Надяваме се учебната година да започне присъствено на
15 септември. Но трябва да сме готови и ще започнем в зависимост от епидемичната ситуация“, заявява министър Вълчев. Според него трябва да се търси миксът между присъствено и дигитално обучение.

Your Image Description

Свързани статии:

Школото не е само сграда Зрелостниците с най-високи резултати – с допълнителна стипендия МОН отделя 1,4 млн. лв. за учебни помагала Музеят на Ботев с изложба в бесарабското село Задунаевка

Уважаеми читатели, в. „Аз-буки“ и научните списания на издателството може да закупите от НИОН "Аз-буки":

Address: София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

Phone: 0700 18466

Е-mail: izdatelstvo.mon@azbuki.bg | azbuki@mon.bg

Научните списания се продават и в книжарница „Сиела“ – подлез на Ректората на СУ „Св. Св. Климент Охридски“.

Address: София 1000, бул. „Цар Освободител“ №22

Tags Репортер

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
shareTweet
Previous article

Музеят на Ботев с изложба в бесарабското село Задунаевка

Next article

Държава и наука – заедно срещу COVID-19

Next article
В ход е дигиталното обучение

Държава и наука – заедно срещу COVID-19

Вестник "Аз-буки"

Поуки от една пандемия

„Турнир Земя“ показва уникални  снимки на Земята от Космоса

„Турнир Земя“ показва уникални снимки на Земята от Космоса

Последни публикации

  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 1s/2025, година XXXIII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 1/2025, година XXXIII
  • Годишно съдържание сп. „Стратегии на образователната и научна политика“, 2024 г.
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 6/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 6s/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 5s/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 5/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 4s/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 4/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 3s/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 3/2024, година XXXII
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 2/2024, Volume 32
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 1s/2024, Volume 32
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 1/2024, Volume 32
  • ГОДИШНО СЪДЪРЖАНИЕ НА СТРАТЕГИИ НА ОБРАЗОВАТЕЛНАТА И НАУЧНАТА ПОЛИТИКА НАУЧНО СПИСАНИЕ, ГОДИНА XXXI
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 6s/2023, година XXXI
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 6/2023, година XXXI
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 5s/2023, Volume 31
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 5/2023, Volume 31
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 4/2023, Volume 31
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 4s/2023, Volume 31
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 3s/2023, Volume 31

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Home
  • Contact
  • Subscribe now
  • Projects
  • Advertising

Az-buki Weekly

  • Вестник “Аз-буки”
  • Subscribe now
  • Archive

Scientific Journals

  • Strategies for Policy in Science and Education
  • Bulgarian Language and Literature
  • Pedagogika-Pedagogy
  • Mathematics and Informatics
  • Natural Science and Advanced Technology Education
  • Vocational Education
  • Istoriya-History journal
  • Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
  • Filosofiya-Philosophy

Newsletter

  • Accsess to public information
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
en_US
bg_BG en_US
  • Login
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"