"Az-buki" National Publishing House
Ministry of Education and Science
Wikipedia
  • Login
  • Registration
Strategies for Policy in Science and Education-
Strategii na Obrazovatelnata i Nauchnata Politika
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
  • Home
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Strategies for Policy in Science and Education-
Strategii na Obrazovatelnata i Nauchnata Politika
Няма резултати
Вижте всички резултати
Home Новини Новини 2016 Брой 36, 2016

Документация или дете – кое да изберем?

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
08-09-2016
in Брой 36, 2016
A A

„Трудните“ години са в V и VI клас, когато децата най-често казват „сбогом“ на училището. „Това са ученици, които до IV клас са преминавали независимо че не са усвоили минимума. От V клас нагоре се задържат година-две и изправени пред все повече трудности, престават да идват на училище. За щастие, някои все пак са мотивирани да продължат и преминават в самостоятелна форма на обучение. „Имаме паралелка, която е с прием след VIII клас. Тя дава шанс на мнозина да продължат в гимназиален етап дори и в редовна форма. Обикновено това са роми, рано сключили брак или напуснали на един по-ранен етап училище. След това са продължили в самостоятелна форма. А веднъж успели, това ги мотивира да продължат и нагоре. Затова в нашето училище няма млади хора, които да отпадат в гимназиален етап“, уточнява директорът. С какво може да помогне държавният образователен стандарт за приобщаващото образование. „Според чл. 52 класният ръководител е задължен да уведоми и да обсъди с родителя/настойника допуснатите от ученика 3 неуважителни отсъствия. Практиката обаче и сега показва, че често родителите не се отнасят с разбиране и отговорно – обещават, но резултат няма – изразява мнението на колегите си Веска Барова. – Ние винаги активно търсим тези родители, чиито деца са с голям брой неуважителни отсъствия. Посещаваме ги по домовете. Правим групови срещи в училище. Организирали сме „Училище за родители“ с цел да ги обучаваме, да ги съветваме. Резултати трудно се постигат. Най-често избягват срещите с нас под различен предлог. Истината е, че не желаят да поемат отговорност.

Четете повече в бр. 36, 8 – 14 септември 2016 г.

Your Image Description

Свързани статии:

Обмяната на опит е най-добрата квалификация Default ThumbnailСтрог контрол на изпитите Държавният образователен стандарт за институциите пояснява кой кой е в системата Минимум субективност в оценките

Уважаеми читатели, в. „Аз-буки“ и научните списания на издателството може да закупите от НИОН "Аз-буки":

Address: София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

Phone: 0700 18466

Е-mail: izdatelstvo.mon@azbuki.bg | azbuki@mon.bg

Научните списания се продават и в книжарница „Сиела“ – подлез на Ректората на СУ „Св. Св. Климент Охридски“.

Address: София 1000, бул. „Цар Освободител“ №22

Tags Реформи

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
shareTweet
Previous article

За новата екзотична лексика

Next article

Chemistry, Number 5/2016, Volume 25

Next article

Chemistry, Number 5/2016, Volume 25

Над 66 хиляди първокласници влизат в класните стаи

Силно начало за „Твоят час“

Последни публикации

  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 1s/2025, година XXXIII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 1/2025, година XXXIII
  • Годишно съдържание сп. „Стратегии на образователната и научна политика“, 2024 г.
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 6/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 6s/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 5s/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 5/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 4s/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 4/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 3s/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 3/2024, година XXXII
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 2/2024, Volume 32
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 1s/2024, Volume 32
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 1/2024, Volume 32
  • ГОДИШНО СЪДЪРЖАНИЕ НА СТРАТЕГИИ НА ОБРАЗОВАТЕЛНАТА И НАУЧНАТА ПОЛИТИКА НАУЧНО СПИСАНИЕ, ГОДИНА XXXI
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 6s/2023, година XXXI
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 6/2023, година XXXI
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 5s/2023, Volume 31
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 5/2023, Volume 31
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 4/2023, Volume 31
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 4s/2023, Volume 31
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 3s/2023, Volume 31

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Home
  • Contact
  • Subscribe now
  • Projects
  • Advertising

Az-buki Weekly

  • Вестник “Аз-буки”
  • Subscribe now
  • Archive

Scientific Journals

  • Strategies for Policy in Science and Education
  • Bulgarian Language and Literature
  • Pedagogika-Pedagogy
  • Mathematics and Informatics
  • Natural Science and Advanced Technology Education
  • Vocational Education
  • Istoriya-History journal
  • Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
  • Filosofiya-Philosophy

Newsletter

  • Accsess to public information
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
en_US
bg_BG en_US
  • Login
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"