Три основни проблемни полета дефинираха 12-13-годишните лидери.
Първият – учителите с техните методи на преподаване и взаимоотношение с учениците. Скучни и безинтересни, без връзка с живота определиха децата уроците. Възможното решение – големите класове да бъдат разделени на групи според възможностите за възприятия, с петминутно ангажиране с други дейности на всеки двайсет минути и последващо междучасие.
Липсата на междупредметна връзка и как наученото в училище може да се приложи в реалния живот е другият проблем, който децата поставят. Предлагат актуализация на учебното съдържание и системен подход при структуриране на учебния процес. „Така ще се научим на системно мислене“, коментират децата.
Четете повече в бр. 13, 29 март – 4 април 2018 г.

Уважаеми читатели, в. „Аз-буки“ и научните списания на издателството може да закупите от НИОН "Аз-буки":
Address: София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5
Phone: 0700 18466
Е-mail: izdatelstvo.mon@azbuki.bg | azbuki@mon.bg