"Az-buki" National Publishing House
Ministry of Education and Science
Wikipedia
  • Login
  • Registration
Strategies for Policy in Science and Education-
Strategii na Obrazovatelnata i Nauchnata Politika
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Main Page
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
  • Main Page
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Strategies for Policy in Science and Education-
Strategii na Obrazovatelnata i Nauchnata Politika
Няма резултати
Вижте всички резултати
Main Page Новини Новини 2019 Брой 51-2, 2019

Ако не учим заедно, как ще живеем заедно

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
18-12-2019
in Брой 51-2, 2019
A A
В лясковското школо са осигурили всички условия децата да разгърнат своя потенциал

Ако не учим заедно, как после ще живеем заедно?” Този въпрос мотивира усилията на много училища да се стремят да осигурят равен достъп до образование на всички деца и да се създават условия за приобщаващо образование. Началното училище „Цани Гинчев“ в Лясковец е успешен пример как учители, деца, родителите и местната общност могат заедно на практика да работят за общата кауза.

„Осигурили сме условия всяко дете да е приобщено, да разгърне целия си потенциал. Ние сме създали възможности, като сме осигурили много извънкласни дейности, които да са свързани с техните интереси. Именно защото има и деца със специални образователни потребности, нашите извънкласни дейности не са насочени само към образование. Имаме занимания, свързани с музика, изобразително изкуство, спорт – като футбол и таекуондо“, споделя заместник-директорът на училището Иван Пейчев.

87 са учениците от I до IV клас в началното училище в Лясковец. 11 от децата са със специални образователни потребности. Всички деца са заедно в клас и в междучасие, а грижовността, която проявяват едно към друго, за външния наблюдател създава усещането, че е това е друг свят.

От няколко години в НУ „Цани Гинчев“ се провеждат и занятия по религия, води ги православният свещеник Зоран Мамучевски. В часовете се акцентира върху християнските ценности и човешките добродетели, разказва още заместник-училищният директор Иван Пейчев.

Приобщаващото образование на практика се свежда до едно – да бъдем заедно и това ще ни направи по-толерантни, казва от опита си училищният психолог Иван Пейчев, който е и заместник-директор на НУ „Цани Гинчев“. „Децата със специални образователни потребности в масовото училище се социализират по-добре, изграждат много повече житейски умения, свикват да са сред другите, намират своето място в класа. Като го намерят в класа, ще го намерят и в обществото.

Четете повече в бр. 51-52,
19 декември 2019 г.    

Your Image Description

Свързани статии:

Хубавите новини идват без предизвестия ДГ „Сърничка“Коледно чудо в „Младост IV“ Земеделска гимназия открива кариерен център Дигитални създатели

Уважаеми читатели, в. „Аз-буки“ и научните списания на издателството може да закупите от НИОН "Аз-буки":

Address: София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

Phone: 0700 18466

Е-mail: izdatelstvo.mon@azbuki.bg | azbuki@mon.bg

Научните списания се продават и в книжарница „Сиела“ – подлез на Ректората на СУ „Св. Св. Климент Охридски“.

Address: София 1000, бул. „Цар Освободител“ №22

Tags Региони

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
share8Tweet
Previous article

Коледно чудо в „Младост IV“

Next article

Срещи с облачето Нимхи

Next article
Олег Попов

Срещи с облачето Нимхи

За мишките и хората

За мишките и хората

Студенти от Неапол редят глаголица на пергамент

Студенти от Неапол редят глаголица на пергамент

Последни публикации

  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 2s/2025, Volume 33
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 2/2025, Volume 33
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 1s/2025, Volume 33
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 1/2025, Volume 33
  • Годишно съдържание сп. „Стратегии на образователната и научна политика“, 2024 г.
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 6/2024, Volume 32
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 6s/2024, Volume 32
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 5s/2024, Volume 32
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 5/2024, Volume 32
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 4s/2024, Volume 32
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 4/2024, Volume 32
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 3s/2024, Volume 32
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 3/2024, Volume 32
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 2/2024, Volume 32
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 1s/2024, Volume 32
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 1/2024, Volume 32
  • ГОДИШНО СЪДЪРЖАНИЕ НА СТРАТЕГИИ НА ОБРАЗОВАТЕЛНАТА И НАУЧНАТА ПОЛИТИКА НАУЧНО СПИСАНИЕ, ГОДИНА XXXI
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 6s/2023, Volume 31
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 6/2023, Volume 31
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 5s/2023, Volume 31
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 5/2023, Volume 31
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 4/2023, Volume 31

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Main Page
  • Contact
  • Subscribe now
  • Projects
  • Advertising

Az-buki Weekly

  • Вестник “Аз-буки”
  • Subscribe now
  • Archive

Scientific Journals

  • Strategies for Policy in Science and Education
  • Български език и литература
  • Pedagogika-Pedagogy
  • Mathematics and Informatics
  • Natural Science and Advanced Technology Education
  • Vocational Education
  • Istoriya-History journal
  • Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
  • Filosofiya-Philosophy

Newsletter

  • Accsess to public information
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
en_US
bg_BG en_US
  • Login
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Main Page
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"