"Az-buki" National Publishing House
Ministry of Education and Science
Wikipedia
  • Login
  • Registration
Strategies for Policy in Science and Education-
Strategii na Obrazovatelnata i Nauchnata Politika
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
  • Home
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Strategies for Policy in Science and Education-
Strategii na Obrazovatelnata i Nauchnata Politika
Няма резултати
Вижте всички резултати
Home Новини Новини 2019 Брой 9, 2019

Национални програми развиват култура на творчеството, иновациите и сътрудничеството

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
28-02-2019
in Брой 9, 2019
A A

По думите й образователната система трябва да се пренастрои да предлага комплекс от знания, умения и компетентности, които да позволяват на учениците да се себеоткриват и реализират.
„Предстои ни работа по три нови проекта, които ще бъдат финансирани по Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж“ 2014 – 2020 г. Те ще бъдат насочени към разширяване на достъпа до предучилищно образование на децата от уязвими групи, към дейности, свързани с общата и допълнителната подкрепа на ученици, както и с дигитализацията на средното образование. Новите национални програми „Иновации в действие“ и „ИТ бизнесът преподава“ също са сред приоритетите, защото чрез тях в българската образователна система ще се развива култура на творчеството, иновациите и сътрудничеството“, отбелязва зам-министърът.
„Интегрираният модел за ранно детско развитие трябва да може да отговори на различните потребности на семейството и детето, независимо дали те са здравни, социални или образователни. За много родители представлява сериозно предизвикателство търсенето на вярната институция или решение на даден проблем и в повечето случаи те се отказват, което не е в полза на детето. Ето защо предоставянето на интегрирани услуги може да има много сериозно въздействие за цялостното развитие на детето. Този модел на предоставяне на услуги може да бъде осъществен чрез обособяването на отделни помещения за различните видове подкрепа на семейството и за различните видове услуги. Пример за такъв вид интегриран модел е съвместната работа на различни специалисти в центровете, извън тях или в детските градини“, коментира зам.-министър Сачева.

Четете повече в бр. 9, 28 февруари – 6 март 2019 г.

Your Image Description

Свързани статии:

Не е реалистично всички зрелостници да стават студенти От десетилетия се славим със засилено практическо обучение Доц. Харалан Александров е антрополог, организационен консултант и анализатор на обществените процеси. Зад гърба си има две докторски дисертации и множество научни публикации в различни области. Преподава в Нов български университет. Член е на Българския институт за отношения между хората. Консултира организации и проекти в областта на образованието, местното развитие и грижите за деца.Доц. д-р Харалан Александров: Вече е важно да те учат как да се учиш Мира Добрева, водеща на „Отблизо“ по БНТ: Днешните учители могат да откриват светове

Уважаеми читатели, в. „Аз-буки“ и научните списания на издателството може да закупите от НИОН "Аз-буки":

Address: София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

Phone: 0700 18466

Е-mail: izdatelstvo.mon@azbuki.bg | azbuki@mon.bg

Научните списания се продават и в книжарница „Сиела“ – подлез на Ректората на СУ „Св. Св. Климент Охридски“.

Address: София 1000, бул. „Цар Освободител“ №22

Tags Интервю

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
shareTweet
Previous article

Български език и литература, книжка 1, година LXI, 2019

Next article

Цигара или наргиле – това не е алтернатива

Next article
Национална програма за десегрегация в образованието тръгва от май

Цигара или наргиле – това не е алтернатива

Евродепутати искат троен ръст на парите за „Еразъм”

Евродепутати искат троен ръст на парите за „Еразъм”

Когато целта е обща, идва и успехът

Когато целта е обща, идва и успехът

Последни публикации

  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 1s/2025, година XXXIII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 1/2025, година XXXIII
  • Годишно съдържание сп. „Стратегии на образователната и научна политика“, 2024 г.
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 6/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 6s/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 5s/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 5/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 4s/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 4/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 3s/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 3/2024, година XXXII
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 2/2024, Volume 32
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 1s/2024, Volume 32
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 1/2024, Volume 32
  • ГОДИШНО СЪДЪРЖАНИЕ НА СТРАТЕГИИ НА ОБРАЗОВАТЕЛНАТА И НАУЧНАТА ПОЛИТИКА НАУЧНО СПИСАНИЕ, ГОДИНА XXXI
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 6s/2023, година XXXI
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 6/2023, година XXXI
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 5s/2023, Volume 31
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 5/2023, Volume 31
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 4/2023, Volume 31
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 4s/2023, Volume 31
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 3s/2023, Volume 31

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Home
  • Contact
  • Subscribe now
  • Projects
  • Advertising

Az-buki Weekly

  • Вестник “Аз-буки”
  • Subscribe now
  • Archive

Scientific Journals

  • Strategies for Policy in Science and Education
  • Bulgarian Language and Literature
  • Pedagogika-Pedagogy
  • Mathematics and Informatics
  • Natural Science and Advanced Technology Education
  • Vocational Education
  • Istoriya-History journal
  • Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
  • Filosofiya-Philosophy

Newsletter

  • Accsess to public information
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
en_US
bg_BG en_US
  • Login
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"