"Az-buki" National Publishing House
Ministry of Education and Science
Wikipedia
  • Login
  • Registration
Strategies for Policy in Science and Education-
Strategii na Obrazovatelnata i Nauchnata Politika
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
  • Home
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Strategies for Policy in Science and Education-
Strategii na Obrazovatelnata i Nauchnata Politika
Няма резултати
Вижте всички резултати
Home Новини Новини 2020 Брой 15, 2020

„Обърната класна стая“

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
08-04-2020
in Брой 15, 2020
A A
Дните на отворени врати в старозагорската Езикова гимназия „Ромен Ролан“ винаги са изключително посещавани. Тази година дори кандидат-гимназистите ще се ориентират във виртуална среда

„Обърната класна стая“ е най-практикуваният обучителен метод в Гимназията с преподаване на чужди езици „Ромен Ролан“ в Стара Загора.
Основно комуникацията между учители със съответните класове става чрез електронния дневник, който се ползва отпреди няколко години. В създадената ситуация на извънредно положение всички се оказаха напълно подготвени да го използват. Вече имат рутината и затова не се наложи да се обучават допълнително.
Относно обучителните платформи в гимназията е дадена пълна свобода всеки преподавател да използва такава платформа, чрез която се чувства най-удобно и най-сигурно, за да преподава уроците. Едни правят на живо видеоуроци, като изискват учениците да бъдат на място в определен час от деня, когато по седмично разписание имат съответния учебен предмет. Обучението се осъществява в електронна среда, като се използват електронният дневник на училището, електронни учебници на издателствата, онлайн платформи за създаване на виртуални класни стаи – Google Classroom, G Suite, ZOOM и др. Конкретната платформа и вариант за работа се избира от самия учител в зависимост от спецификата на учебния предмет.
За използване на платформата на Министерството на образованието и науката Microsoft са създадени акаунти на абсолютно всички ученици и преподаватели.
„Препоръчахме на колегите да използват дните, през които са вкъщи, за да разучат една или друга платформа, за да бъдем подготвени в бъдеще и да преценят коя им пасва най-добре“, коментира директорът Теодора Николова.
Учениците са доволни, доколкото имат свободата, като изключим тези онлайн връзки, да извършват всички домашни и други задания в удобно за тях време. Задачите им се поставят за определен срок, след това ги връщат на учителите, които пък резюмират как са се представили.
За Езиковата гимназия се оказва най-ефективен методът „Обърната класна стая“. Прилагането му дава възможност на учениците за максимална активност, от една страна. А от друга – отсява се кои материали са достоверни, на кои да се доверяват, откъде да получават информация, кое не си струва да бъде обсъждано, да му се обръща внимание и пр. Платформата позволява да се правят тестове и контролни, да се получават нови звания.

Your Image Description

Свързани статии:

Родители с признание за онлайн обучението Основно училище изпраща… студенти Жури определя кои са най-добрите малки философи Първото училище с аграрен дрон пръскачка

Уважаеми читатели, в. „Аз-буки“ и научните списания на издателството може да закупите от НИОН "Аз-буки":

Address: София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

Phone: 0700 18466

Е-mail: izdatelstvo.mon@azbuki.bg | azbuki@mon.bg

Научните списания се продават и в книжарница „Сиела“ – подлез на Ректората на СУ „Св. Св. Климент Охридски“.

Address: София 1000, бул. „Цар Освободител“ №22

Tags Региони

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
share4Tweet
Previous article

Програмата е-здраве ще подобри медицинските услуги

Next article

Родители с признание за онлайн обучението

Next article
Родители с признание  за онлайн обучението

Родители с признание за онлайн обучението

Майсторство на педагога е да „запали“ и трудното дете

Майсторство на педагога е да „запали“ и трудното дете

Повсеместна подкрепа – равно на положителни резултати

Повсеместна подкрепа – равно на положителни резултати

Последни публикации

  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 1s/2025, година XXXIII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 1/2025, година XXXIII
  • Годишно съдържание сп. „Стратегии на образователната и научна политика“, 2024 г.
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 6/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 6s/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 5s/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 5/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 4s/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 4/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 3s/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 3/2024, година XXXII
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 2/2024, Volume 32
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 1s/2024, Volume 32
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 1/2024, Volume 32
  • ГОДИШНО СЪДЪРЖАНИЕ НА СТРАТЕГИИ НА ОБРАЗОВАТЕЛНАТА И НАУЧНАТА ПОЛИТИКА НАУЧНО СПИСАНИЕ, ГОДИНА XXXI
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 6s/2023, година XXXI
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 6/2023, година XXXI
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 5s/2023, Volume 31
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 5/2023, Volume 31
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 4/2023, Volume 31
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 4s/2023, Volume 31
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 3s/2023, Volume 31

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Home
  • Contact
  • Subscribe now
  • Projects
  • Advertising

Az-buki Weekly

  • Вестник “Аз-буки”
  • Subscribe now
  • Archive

Scientific Journals

  • Strategies for Policy in Science and Education
  • Bulgarian Language and Literature
  • Pedagogika-Pedagogy
  • Mathematics and Informatics
  • Natural Science and Advanced Technology Education
  • Vocational Education
  • Istoriya-History journal
  • Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
  • Filosofiya-Philosophy

Newsletter

  • Accsess to public information
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
en_US
bg_BG en_US
  • Login
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"