"Az-buki" National Publishing House
Ministry of Education and Science
Wikipedia
  • Login
  • Registration
Strategies for Policy in Science and Education-
Strategii na Obrazovatelnata i Nauchnata Politika
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
  • Home
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Strategies for Policy in Science and Education-
Strategii na Obrazovatelnata i Nauchnata Politika
Няма резултати
Вижте всички резултати
Home Новини Новини 2020 Брой 18, 2020

Време за открития и предизвикателства

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
29-04-2020
in Брой 18, 2020
A A
Динко Цвятков, директор

„Въпреки че стартът на дигиталното обучение в СУ „Иван Вазов“ – Стара Загора, беше даден през 2014 г. с използването на електронни платформи и виртуални среди за обучение като Envision и Jumpido, колективът на нашето училище беше изправен пред предизвикателството да включи всички ученици от I до XII клас – споделя директорът Динко Цвятков. – Независимо от трудностите успяхме. Всеки преподавател намери своя начин за комуникация и контакт с родители и ученици. Използвани бяха всички налични инструменти в социални мрежи, групи във „Вайбър“, платформите на „Офис 365“ и u4ili6teto.bg (Moodle), която СУ „Иван Вазов“ използва от 2016 г., Виртуален училищен кабинет по математика, „Уча.се“, електронните учебници на различните издателства и други.“
Жулиета Петрова – главен учител по информационни технологии, използва „Обърната класна стая“ като метод на обучение. Тя споделя, че материалите, които качва, могат да се гледат многократно, докато стандартният урок е еднократен. Подготвената обратна връзка чрез задание или домашна работа веднага дава информация и на този, който се обучава, и на този, който преподава, къде са пропуските в усвояването на темата. „Накрая всички имат възможност в онлайн връзка да обсъдят наученото, да зададат своите въпроси към мен и да затвърдят знанията си чрез упражнения и дискусии“, казва Жулиета Петрова.
Ресурсни учители, психолози и логопедът в училището са създали затворена група във „Фейсбук“ за обмен на ресурси за децата със специални образователни потребности. Те споделят, че „работата през фейсбук групата е изключително забавна, позитивна и мотивираща за всички. По този начин успяхме да обхванем над 90 процента от учениците, с които работим в училище“.
Началните учители използват програмата
zoom.us. Тя предлага хубава видеовръзка, с помощ-
та на която учителят се вижда с децата. Zoom.us има опция „Бяла дъска“, на която може да се пише и всички да виждат. Освен това може да се споделя екран, на който да се отварят електронните учебници, така че да се виждат от всички.

Your Image Description

Свързани статии:

Ученици помагат на учители в новата електронна среда Default ThumbnailОбщините в диалог с МОН Ваксинация и гъвкав подход Ключът на знанието

Уважаеми читатели, в. „Аз-буки“ и научните списания на издателството може да закупите от НИОН "Аз-буки":

Address: София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

Phone: 0700 18466

Е-mail: izdatelstvo.mon@azbuki.bg | azbuki@mon.bg

Научните списания се продават и в книжарница „Сиела“ – подлез на Ректората на СУ „Св. Св. Климент Охридски“.

Address: София 1000, бул. „Цар Освободител“ №22

Tags Региони

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
share2Tweet
Previous article

Ученици помагат на учители в новата електронна среда

Next article

Много държави отлагат изпитите

Next article
Много държави отлагат изпитите

Много държави отлагат изпитите

1,9 млн. евро за 15 наши фирми за иновации

303 българи участваха в хакатон срещу вируса

1,9 млн. евро за 15 наши фирми за иновации

Европа стъпва на пазарите на бъдещето

Последни публикации

  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 2/2025, година XXXIII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 1s/2025, година XXXIII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 1/2025, година XXXIII
  • Годишно съдържание сп. „Стратегии на образователната и научна политика“, 2024 г.
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 6/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 6s/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 5s/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 5/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 4s/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 4/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 3s/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 3/2024, година XXXII
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 2/2024, Volume 32
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 1s/2024, Volume 32
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 1/2024, Volume 32
  • ГОДИШНО СЪДЪРЖАНИЕ НА СТРАТЕГИИ НА ОБРАЗОВАТЕЛНАТА И НАУЧНАТА ПОЛИТИКА НАУЧНО СПИСАНИЕ, ГОДИНА XXXI
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 6s/2023, година XXXI
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 6/2023, година XXXI
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 5s/2023, Volume 31
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 5/2023, Volume 31
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 4/2023, Volume 31
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 4s/2023, Volume 31

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Home
  • Contact
  • Subscribe now
  • Projects
  • Advertising

Az-buki Weekly

  • Вестник “Аз-буки”
  • Subscribe now
  • Archive

Scientific Journals

  • Strategies for Policy in Science and Education
  • Bulgarian Language and Literature
  • Pedagogika-Pedagogy
  • Mathematics and Informatics
  • Natural Science and Advanced Technology Education
  • Vocational Education
  • Istoriya-History journal
  • Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
  • Filosofiya-Philosophy

Newsletter

  • Accsess to public information
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
en_US
bg_BG en_US
  • Login
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"