Strategies for Policy in Science and Education-
Strategii na Obrazovatelnata i Nauchnata Politika
  • Main Page
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Main Page
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Strategies for Policy in Science and Education-
Strategii na Obrazovatelnata i Nauchnata Politika
Няма резултати
Вижте всички резултати
Main Page Новини Новини 2024

Висшето училище по телекомуникации и пощи координира международен проект за висше образование

„Аз-буки“ by „Аз-буки“
27/12/2024
in Новини 2024
0
Висшето училище по телекомуникации и пощи координира международен проект за висше образование
0
Споделяния
0
Прегледи
Share on FacebookShare on Twitter

Висшето училище по телекомуникации и пощи е първият български университет, който ще координира проект по действие „Изграждане на капацитет във висшето образование“ по програма „Еразъм+“ 2021—2027 г. То е водещ партньор в започналия на 1 декември 2024 г. проект Green Maritime Horizons: Collaborative Innovation in Ship Engineering and Sustainable Technologies (GEMS-TECH) за сътрудничество в областта на морското висше образование и устойчивото развитие на морския сектор, съобразно целите за устойчиво развитие на ООН и международните екологични стандарти, съобщават от висшето училище.

Проектът на стойност 793 000 евро е с продължителност от 36 месеца.

Проектът предвижда обмяна на добри практики и модернизиране на морското висше образование в Египет и Кения чрез пълно интегриране на иновации, устойчиви морски практики и зелени технологии във висшето образование. Той ще се реализира в партньорство с европейски университети и професионални организации, като се предвиждат 4 модула – управление, модернизация на учебните програми, задълбочени отворени онлайн курсове (MOOC) и разпространение на информация и устойчивост на резултатите.

Амбициозният проект ще създаде и внедри нови мултидисциплинарни модули за устойчиви морски решения за модернизиране на съществуващите курсове, за да отговори на глобалните екологични тенденции и нуждите на морския сектор. GEMS-TECH има за цел да преодолее пропастта между теоретичните знания и практическото приложение, като подобри компетентностите на академичния състав и уменията на студентите в областта на устойчивите морски технологии, насърчавайки следващото поколение специалисти от морския сектор.

Академичните институции и заинтересованите страни от морската промишленост ще формират трайно партньорство за насърчаване на иновациите в областта на екологосъобразното корабоплаване, екологичната устойчивост и икономическата устойчивост.

GEMS-TECH има за цел да разпространи авангардни знания и най-добри практики в областта на зелените морски технологии

извън академичната общност чрез целенасочено обучение, изграждане на капацитет и онлайн ресурси с отворен достъп като MOOC (Massive Open Online Course). Тази цялостна образователна програма, свързана с целите на ООН за устойчиво развитие, е насочена към належащата нужда на морската индустрия от управление на околната среда.

Партньори на Висшето училище по телекомуникации и пощи в проекта GEMS-TECH са Загребският университет (Хърватия), Талинският технологичен универистет (Естония), Егейският университет (Гърция), Университетът Ен Шамс (Египет), Арабската академия за наука, технологии и морски транспорт (Египет), Университета по земеделие и технологии Джомо от Кения, Техническият университет на Момбаса (Кения), Басейновата комисия на езерото Виктория със седалище в Кения, Арабският институт по навигация (Египет) и неправителствените организации „Креативно мислене и развитие“ (Гърция) и Институт за технологичен трансфер и иновации (България).

Your Image Description

Свързани статии:

Проект на МОН подкрепя деца, родители и учители в детските градини Над 4000 души са валидирали професионалните си умения и знания Проектът EPALE е одобрен и за следващия двегодишен период Уроци и за родители в пловдивска детска градина

Уважаеми читатели, в. „Аз-буки“ и научните списания на издателството може да закупите от НИОН "Аз-буки":

Address: София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

Phone: 0700 18466

Е-mail: izdatelstvo.mon@azbuki.bg | azbuki@mon.bg

Научните списания се продават и в книжарница „Сиела“ – подлез на Ректората на СУ „Св. Св. Климент Охридски“.

Address: София 1000, бул. „Цар Освободител“ №22

Tags GEMS-TECHВУТПДенятпроект

Последвайте ни в социалните мрежи

Previous article

Над 2,89 млн.лв. за „Българската Коледа“

Next article

25 години вдъхновение с „Джуниър Ачийвмънт“ в Карлово

Next article
25 години вдъхновение с „Джуниър Ачийвмънт“ в Карлово

25 години вдъхновение с „Джуниър Ачийвмънт“ в Карлово

Последни публикации

  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 4/2025, Volume 33
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 3/2025, Volume 33
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 2s/2025, Volume 33
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 2/2025, Volume 33
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 1s/2025, Volume 33
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 1/2025, Volume 33
  • Годишно съдържание сп. „Стратегии на образователната и научна политика“, 2024 г.
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 6/2024, Volume 32
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 6s/2024, Volume 32
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 5s/2024, Volume 32
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 5/2024, Volume 32
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 4s/2024, Volume 32
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 4/2024, Volume 32
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 3s/2024, Volume 32
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 3/2024, Volume 32
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 2/2024, Volume 32
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 1s/2024, Volume 32
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 1/2024, Volume 32
  • ГОДИШНО СЪДЪРЖАНИЕ НА СТРАТЕГИИ НА ОБРАЗОВАТЕЛНАТА И НАУЧНАТА ПОЛИТИКА НАУЧНО СПИСАНИЕ, ГОДИНА XXXI
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 6s/2023, Volume 31
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 6/2023, Volume 31
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 5s/2023, Volume 31

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Main Page
  • Contact
  • Subscribe now
  • Projects
  • Advertising

Az-buki Weekly

  • Вестник “Аз-буки”
  • Subscribe now
  • Archive

Scientific Journals

  • Strategies for Policy in Science and Education
  • Bulgarian Language and Literature
  • Pedagogika-Pedagogy
  • Mathematics and Informatics
  • Natural Science and Advanced Technology Education
  • Vocational Education
  • Istoriya-History journal
  • Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
  • Filosofiya-Philosophy

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

en_US
bg_BG en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Main Page
  • About the journal
  • Submit your manuscript
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.