"Az-buki" National Publishing House
Ministry of Education and Science
Wikipedia
  • Login
  • Registration
Strategies for Policy in Science and Education-
Strategii na Obrazovatelnata i Nauchnata Politika
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
  • Home
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Strategies for Policy in Science and Education-
Strategii na Obrazovatelnata i Nauchnata Politika
Няма резултати
Вижте всички резултати
Home Pedagogika-Pedagogy Съдържание на сп. "Педагогика" Contents of issue Pedagogy, 2019

Pedagogy, Number 8/2019, Volume 91

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
21-10-2019
in Contents of issue Pedagogy, 2019
A A

CONTENTS of issue 8/2019

 

RESEARCH INSIGHTS
Education of the Future /
Prof. Dr. Natalia Vitanova – page 1057

 

The Ideas for Discipline in the Journal “Svobodno Vaspitanie” /
Prof. Dr. Violeta Atanasova – page 1091

 

At the Core of the Educational Paradigm of XXI Century /
Prof. Dr. Svetlozar Vatsov – page 1114

 

School-Based Prevention of the Drugs Abuse among Fifth to Seventh Grade Students /
Dr. Penka Kozhuharova, Assoc. Prof. – page 1132

 

Essence of Mobile Learning and Learning Theories /
Dr. Lilia Lozanova, Assoc. Prof. – page 1155

 

Face Perception and Class Management /
Dr. Milko Ivanov, Assist. Prof. – page 1170

 

The Primary School Teacher and the Computer Modeling /
Dr. Natasha Koleva, Assist. Prof. – page 1183

 

READ IN THE LATEST ISSUES OF AZ-BUKI JOURNALS – page 1201

 

УКАЗАНИЯ ЗА АВТОРИТЕ – стр. 1203

Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailПедагогика, година XCI, книжка 2, 2019 Default ThumbnailThe Case of Education for Sustainable Development Approaches Implementation at English Language Classes at the Technical University in Ukraine Default ThumbnailSustainability of the Results in the Measurement with Test and Reporting Students’ Performance following Didactic Technology Default ThumbnailThe Pre-School Children’s Ability to Express their Emotions as a Predictor of Mother-Child Conflict

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
share53Tweet
Previous article

Education of the Future

Next article

Възрастните са най-големият резерв на пазара на труда

Next article
Възрастните са най-големият резерв на пазара на труда

Възрастните са най-големият резерв на пазара на труда

Инспектори проверяват образованието в Софийско

Снимка ОУ „Св. св. Кирил и Методий“

Средище на духа на 220 години

Последни публикации

  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 1s/2025, година XXXIII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 1/2025, година XXXIII
  • Годишно съдържание сп. „Стратегии на образователната и научна политика“, 2024 г.
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 6/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 6s/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 5s/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 5/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 4s/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 4/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 3s/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 3/2024, година XXXII
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 2/2024, Volume 32
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 1s/2024, Volume 32
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 1/2024, Volume 32
  • ГОДИШНО СЪДЪРЖАНИЕ НА СТРАТЕГИИ НА ОБРАЗОВАТЕЛНАТА И НАУЧНАТА ПОЛИТИКА НАУЧНО СПИСАНИЕ, ГОДИНА XXXI
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 6s/2023, година XXXI
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 6/2023, година XXXI
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 5s/2023, Volume 31
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 5/2023, Volume 31
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 4/2023, Volume 31
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 4s/2023, Volume 31
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 3s/2023, Volume 31

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Home
  • Contact
  • Subscribe now
  • Projects
  • Advertising

Az-buki Weekly

  • Вестник “Аз-буки”
  • Subscribe now
  • Archive

Scientific Journals

  • Strategies for Policy in Science and Education
  • Bulgarian Language and Literature
  • Pedagogika-Pedagogy
  • Mathematics and Informatics
  • Natural Science and Advanced Technology Education
  • Vocational Education
  • Istoriya-History journal
  • Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
  • Filosofiya-Philosophy

Newsletter

  • Accsess to public information
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
en_US
bg_BG en_US
  • Login
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"