"Az-buki" National Publishing House
Ministry of Education and Science
Wikipedia
  • Login
  • Registration
Strategies for Policy in Science and Education-
Strategii na Obrazovatelnata i Nauchnata Politika
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
  • Home
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Strategies for Policy in Science and Education-
Strategii na Obrazovatelnata i Nauchnata Politika
Няма резултати
Вижте всички резултати
Home Pedagogika-Pedagogy Съдържание на сп. "Педагогика" Съдържание на сп. „Педагогика“, 2021 г.

Сп. „Педагогика“, книжка 9/2021, година XCIII

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
29-11-2021
in Съдържание на сп. „Педагогика“, 2021 г.
A A

СВЪРЗАНОСТ ФОРМАЛНО – НЕФОРМАЛНО ОБРАЗОВАНИЕ

За перспективите и предизвикателствата пред „приобщаването“ на неформалното образование в лоното на образователните системи

Prof. Dr. Silvia Nikolaeva
Sofia University

https://doi.org/10.53656/ped2021-9.01

Absract. В статията през призмата на метаанализа на водещи актуални изследвания, политики и практики, се формулира и аргументира авторовата позиция по отношение на стратегическите перспективи и предизвикателства пред свързаността между формалното и неформалното образование…

SEE MORE

 

 

 

Гражданско образование и активност на студентите – между формалното и неформалното (във и извън аудитория) – педагогически паралели и проекции

Dr. Vladislav Gospodinov, Assoc. Prof.
Sofia University

https://doi.org/10.53656/ped2021-9.02

Absract. Статията има за цел да представи резултати от изследване със студенти, посветено на връзките и зависимостите между формалното и неформалното образование…

виж пвоече

 

 

 

 

Oбразованието като индивидуален проект

Dr. Silvia Varbanova, Assoc. Prof.
Sofia University

https://doi.org/10.53656/ped2021-9.03

Absract. Статията разглежда особеностите на нагласите и очакванията на ученици и родители за влиянието на различни извънкласни и извънучилищни дейности върху индивидуалното образователно развитие в периода на училищното обучение…

SEE MORE

 

 

 

 

Проучване потребностите на студенти педагози от подготовка за реализиране на свързаността „формално – неформално образование“

Dr. Svetlana Angelova, Assoc. Prof.
St. Cyril and St. Methodius University of Veliko Turnovo – Branch Vratza

https://doi.org/10.53656/ped2021-9.04

Absract. Статията представя проучване потребностите на студенти педагози от подготовка за реализиране на свързаността „формално – неформално образование“ в отговор на актуалните предизвикателства към образованието у нас…

SEE MORE

 

 

 

Изследване на взаимодействието между формалното и неформалното здравно образование

Доц. д-р Вержиния Боянова
Гл. ас. д-р Константин Теодосиев
Гл. ас. д-р Берджухи Йорданова
Sofia University

https://doi.org/10.53656/ped2021-9.05

Absract. Статията представя резултатите от проведено анкетно изследване на личностните нагласи към взаимодействието между формалните и неформалните подходи и практики за комплексно здравно (вкл. екологично и физическо) образование…

SEE MORE

 

 

 

 

 

Законодателни, организационни и управленски основи на свързаността между формалното и неформалното образование в България

Dr. Atanas Genchev, Assist. Prof.
Maria Naydenova, PhD Student
Sofia University

https://doi.org/10.53656/ped2021-9.06

Absract. В статията се прави теоретичен анализ на нормативната уредба в страната по отношение на възможностите, регулациите и условията за осъществяване на интегрирани (извънкласни или извънучилищни) дейности, съчетаващи формално и неформално образование…

SEE MORE

 


RESEARCH INSIGHTS

Иновациите във висшето образование и ролята на регионалните университети

Акад. Христо Белоев
"Angel Kanchev", University of Ruse (Bulgaria)

https://doi.org/10.53656/ped2021-9.08

Absract. Разбирането за иновации и тяхното дефиниране се разглежда в научната литература още от средата на миналия век и в зависимост от сферата на интерпретация търпи различни трактовки, които често са твърде размити или неясни…

SEE MORE

 

 

 

Дидактически инструментариум на учителите по предприемачес-
тво в професионалното образование и обучение

Prof. Tsvetan Davidkov, DSc.
Доц. д-р Силвия Цветанска
Sofia University

https://doi.org/10.53656/ped2021-9.07

Absract. В статията са представени са резултати от емпирично изследване сред учители, които преподават предприемачество в професионални гимназии, за прилаганите от тях методи и форми на обучение…

SEE MORE

 

 


FOREIGN RESERCH

Formation of Professional Competence of Assistant Teacher of Inclusive Education in Secondary Education Institutions

Prof. Dr. Vladyslava Liubarets, Prof. Dr. Nataliia Bakhmat,
Prof. Dr. Olena Matviienko, Oksana Tsykhmeistruk, Inna Feltsan
Dragomanov National Pedagogical University (Ukraine)

https://doi.org/10.53656/ped2021-9.09

Abstract. The research is devoted to the theoretical and experimental study of forming the professional competence of a would-be teacher assistant of inclusive education through pedagogic modeling…

SEE MORE

Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailСп. „Педагогика“, книжка 1/2021, година XCIII Default ThumbnailPedagogy, Number 4/2021, Volume 93 Default ThumbnailСп. „Педагогика“, книжка 7s/2021 – специално издание, година XCIII – International Maritime Scientific Conference 2021 Default ThumbnailСп. „Педагогика“, книжка 6s/2021 – специално издание, година XCIII – International Maritime Scientific Conference 2021

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
shareTweet
Previous article

Mathematics and Informatics, Number 6/2021, Volume 64

Next article

Сп. „Български език и литература“, книжка 6/2021, година LXIII

Next article

Сп. „Български език и литература“, книжка 6/2021, година LXIII

Philosophy, Number 4/2021, Volume 30

Foreign Language Teaching, Number 6/2021, Volume 48

Последни публикации

  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 1s/2025, година XXXIII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 1/2025, година XXXIII
  • Годишно съдържание сп. „Стратегии на образователната и научна политика“, 2024 г.
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 6/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 6s/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 5s/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 5/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 4s/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 4/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 3s/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 3/2024, година XXXII
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 2/2024, Volume 32
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 1s/2024, Volume 32
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 1/2024, Volume 32
  • ГОДИШНО СЪДЪРЖАНИЕ НА СТРАТЕГИИ НА ОБРАЗОВАТЕЛНАТА И НАУЧНАТА ПОЛИТИКА НАУЧНО СПИСАНИЕ, ГОДИНА XXXI
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 6s/2023, година XXXI
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 6/2023, година XXXI
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 5s/2023, Volume 31
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 5/2023, Volume 31
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 4/2023, Volume 31
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 4s/2023, Volume 31
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 3s/2023, Volume 31

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Home
  • Contact
  • Subscribe now
  • Projects
  • Advertising

Az-buki Weekly

  • Вестник “Аз-буки”
  • Subscribe now
  • Archive

Scientific Journals

  • Strategies for Policy in Science and Education
  • Bulgarian Language and Literature
  • Pedagogika-Pedagogy
  • Mathematics and Informatics
  • Natural Science and Advanced Technology Education
  • Vocational Education
  • Istoriya-History journal
  • Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
  • Filosofiya-Philosophy

Newsletter

  • Accsess to public information
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
en_US
bg_BG en_US
  • Login
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"