"Az-buki" National Publishing House
Ministry of Education and Science
Wikipedia
  • Login
  • Registration
Strategies for Policy in Science and Education-
Strategii na Obrazovatelnata i Nauchnata Politika
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
  • Home
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Strategies for Policy in Science and Education-
Strategii na Obrazovatelnata i Nauchnata Politika
Няма резултати
Вижте всички резултати
Home Vocational Education Съдържание на сп. “Професионално образование”, 2024 г.

Сп. „Професионално образование“, книжка 4/2024, година XXVI

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
07-10-2024
in Съдържание на сп. “Професионално образование”, 2024 г.
A A

Усвояване на речниковия състав на езика чрез съпоставка на официални преводи и превод от изкуствен интелект

Ваня Бояджиева
Частно средно училище „Българско школо“

https://doi.org/10.53656/voc24-4-01

Absract. Изследователската задача има за цел да подкрепи изучаването на вулгаризмите като част от речниковия състав на езика…

SEE MORE

 

 

 

Основна, транспозиционна и модална употреба на сегашно време в български език и техните релации в английски и испански език

Dr. Georgi Dzhumayov
Основно училище „Любен Каравелов“
University of Plovdiv “Paisii Hilendarski”

https://doi.org/10.53656/voc24-4-02

Absract. Настоящото проучване има за цел да представи различни случаи на употреба в рамките на общото значение на българското сегашно време и съответните релации в английски и испански език…

SEE MORE

 

 

 

Изследване на уменията за четене – среща между наука и образование

Гл. ас. д-р Христина Кукова
Institute for Bulgarian Language “Prof. Lyubomir Andreychin” Bulgarian Academy of Sciences
Гергана Будинова
21. СУ „Христо Ботев“ – София

https://doi.org/10.53656/voc24-4-03

Absract. Статията си поставя за цел да представи едно изследване, проведено сред български ученици…

SEE MORE

 

 

 

Проблемно ориентирано обучение като възможност за развиване на критическото мислене на учениците

Dr. Despina Vasileva, Assoc. Prof.
Sofia University

https://doi.org/10.53656/voc24-4-04

Absract. В статията се представят особеностите на проблемно ориентираното обучение и възможността чрез него да се развива критическото мислене на учениците…

SEE MORE

 

 

 

Възможности и ограничения при използването на изкуствен интелект в проектно ориентираното обучение

Д-р Стойка Чакърова
Sofia University
Faculty of Slavic studies

https://doi.org/10.53656/voc24-4-05

Absract. В статията се анализират възможности и ограничения при използването на изкуствен интелект (ИИ) в образованието…

SEE MORE

 

 

 

Изкуственият интелект и неговото приложение при подготовката за Националното външно оценяване в 7. клас за съставяне на разширен свободен отговор

Катя Иванова
Първо ОУ „Иван Вазов“ – Свиленград

https://doi.org/10.53656/voc24-4-06

Absract. Проведеното изследване на тема „Изкуственият интелект и неговото приложение при подготовката за Националното външно оценяване в 7. клас за съставяне на разширен свободен отговор“ има за цел да подпомогне работата на учители и ученици в прогимназиален етап…

SEE MORE

 

 

 

Дейности за стимулиране на творческите способности на ученици (обучение по български език в прогимназиален етап)

Nevyana Todorova
Sofia University
7. СУ „Св. Седмочисленици“ (България)

https://doi.org/10.53656/voc24-4-07

Absract. Мисленето винаги е началото на всеки проект за писане и се изразява в изследване на поставената тема, умът да се движи свободно между идеите, които се генерират. Децата често избягват да мислят, защото предимно разчитат на паметта си…

SEE MORE

 

Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailСп. „Професионално образование“, книжка 1/2024, година XXVI Default ThumbnailСп. „Професионално образование“, книжка 2-3/2024, година XXVI

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
shareTweet
Previous article

Над 50 български училища и градини прилагат метода „Монтесори“

Next article

Абитуриентите отличници от инициативата „Подкрепи една мечта“ са приети в желаните специалности

Next article
Абитуриентите отличници от инициативата „Подкрепи една мечта“ са приети в желаните специалности

Абитуриентите отличници от инициативата "Подкрепи една мечта" са приети в желаните специалности

Безплатен уебинар за овладяване на гнева учи на контрол тийнейджъри

Безплатен уебинар за овладяване на гнева учи на контрол тийнейджъри

STEM център за четвърт милион лева отвори врати в училището в село Розино

STEM център за четвърт милион лева отвори врати в училището в село Розино

Последни публикации

  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 1s/2025, година XXXIII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 1/2025, година XXXIII
  • Годишно съдържание сп. „Стратегии на образователната и научна политика“, 2024 г.
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 6/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 6s/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 5s/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 5/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 4s/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 4/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 3s/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 3/2024, година XXXII
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 2/2024, Volume 32
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 1s/2024, Volume 32
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 1/2024, Volume 32
  • ГОДИШНО СЪДЪРЖАНИЕ НА СТРАТЕГИИ НА ОБРАЗОВАТЕЛНАТА И НАУЧНАТА ПОЛИТИКА НАУЧНО СПИСАНИЕ, ГОДИНА XXXI
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 6s/2023, година XXXI
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 6/2023, година XXXI
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 5s/2023, Volume 31
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 5/2023, Volume 31
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 4/2023, Volume 31
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 4s/2023, Volume 31
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 3s/2023, Volume 31

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Home
  • Contact
  • Subscribe now
  • Projects
  • Advertising

Az-buki Weekly

  • Вестник “Аз-буки”
  • Subscribe now
  • Archive

Scientific Journals

  • Strategies for Policy in Science and Education
  • Bulgarian Language and Literature
  • Pedagogika-Pedagogy
  • Mathematics and Informatics
  • Natural Science and Advanced Technology Education
  • Vocational Education
  • Istoriya-History journal
  • Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
  • Filosofiya-Philosophy

Newsletter

  • Accsess to public information
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
en_US
bg_BG en_US
  • Login
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"