"Az-buki" National Publishing House
Ministry of Education and Science
Wikipedia
  • Login
  • Registration
Strategies for Policy in Science and Education-
Strategii na Obrazovatelnata i Nauchnata Politika
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
  • Home
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Strategies for Policy in Science and Education-
Strategii na Obrazovatelnata i Nauchnata Politika
Няма резултати
Вижте всички резултати
Home Vocational Education Съдържание на сп. “Професионално образование”, 2024 г.

Сп. „Професионално образование“, книжка 5-6/2024, година XXVI

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
11-11-2024
in Съдържание на сп. “Професионално образование”, 2024 г.
A A

Влияние на мутационните изменения на гласа върху музикалната дейност на подрастващите

Адина Плетике
Валентина Невзорова
Държавен университет „Гр. Цамблак“ – Тараклия (Република Молдова)

https://doi.org/10.53656/voc24-5-6-01

Absract. Музикалното изпълнение е уникална форма на художествен израз, където музиката достига своята пълна реализация чрез акта на изпълнение…

SEE MORE

 

 

Проучване на когнитивни стратегии за саморегулирано учене на студенти в професионално-педагогическата им подготовка

Dr. Evgeniya Topolska, Assoc. Prof.
New Bulgarian University

https://doi.org/10.53656/voc24-5-6-02

Absract. Способността за саморегулирано учене е условие, предпоставка за задълбочена професионално-практическа подготовка на студентите – бъдещи учители…

SEE MORE

 

 

 

Западът по утъпкания път на тоталитаризма

Д-р Нено Димов
University of Library Studies and Information Technologies Sofia, Bulgaria

https://doi.org/10.53656/voc24-5-6-03

Absract. Роналд Рейгън: „Свободата не е никога по-далече от едно поколение от изчезване. Ние не я предаваме на децата си чрез кръвта си. За нея трябва да се борим, да се бием, да я защитаваме и на тях трябва да предадем да правят същото“…

SEE MORE

 

 

 

Inclusive Education: Essence, Prerequisites for Its Emergence, Challenges and Opportunities

Georgi Kostov
Agricultural University – Plovdiv

https://doi.org/10.53656/voc24-5-6-04

Abstract. Educational systems around the world are challenged to provide effective education for all the children. This has led to increased interest in the idea of ​​inclusive education…

SEE MORE

 

 

 

По пътечката на емоциите – малките стъпки, формиращи големите ценности

Tsvetoslava Ilieva
“Happy Childhood” Kindergarten

https://doi.org/10.53656/voc24-5-6-05

Absract. В разработения доклад се споделя опитът от работата по посока развиване на емоционалната интелигентност у децата от предучилищна възраст…

SEE MORE

 

 

 

 

Педагогически аспекти на електронния урок в обучението по физичес­ко възпитание

Доц. д-р Златка Ваклева
University of Plovdiv “Paisii Hilendarski”

https://doi.org/10.53656/voc24-5-6-06

Absract. Електронният урок и възможностите за приложението му в часовете по физическо възпитание са устойчива тенденция в образователния процес. Разработването на педагогическите му аспекти ще подпомогне работата на учителите по физическо възпитание да реализират уверено и гъвкаво електронния урок в професионалната си практика…

SEE MORE

 

 

 

40 години висше образование за подготовка на детски и начални учители в Р. България

Честит 40-и юбилей на Факултета по науки за образованието
и изкуствата към Софийския университет „Св. Климент Охридски“!

Dr. Anna Georgieva, Assoc. Prof.
Sofia University
Факултет по науки за образованието и изкуствата

https://doi.org/10.53656/voc24-5-6-07

SEE MORE

 

Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailСп. „Професионално образование“, книжка 1/2024, година XXVI Default ThumbnailСп. „Професионално образование“, книжка 2-3/2024, година XXVI Default ThumbnailСп. „Професионално образование“, книжка 4/2024, година XXVI

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
shareTweet
Previous article

Нужна е образователна реформа за всеки регион

Next article

Учене от съвместния опит

Next article
Учене от съвместния опит

Учене от съвместния опит

Зам.-министър Наталия Митева откри X национални дни за учене през целия живот

Зам.-министър Наталия Митева откри X национални дни за учене през целия живот

Зам.-министър Емилия Лазарова откри конференция за зелено образование за устойчиво бъдеще

Зам.-министър Емилия Лазарова откри конференция за зелено образование за устойчиво бъдеще

Последни публикации

  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 1s/2025, година XXXIII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 1/2025, година XXXIII
  • Годишно съдържание сп. „Стратегии на образователната и научна политика“, 2024 г.
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 6/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 6s/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 5s/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 5/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 4s/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 4/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 3s/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 3/2024, година XXXII
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 2/2024, Volume 32
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 1s/2024, Volume 32
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 1/2024, Volume 32
  • ГОДИШНО СЪДЪРЖАНИЕ НА СТРАТЕГИИ НА ОБРАЗОВАТЕЛНАТА И НАУЧНАТА ПОЛИТИКА НАУЧНО СПИСАНИЕ, ГОДИНА XXXI
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 6s/2023, година XXXI
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 6/2023, година XXXI
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 5s/2023, Volume 31
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 5/2023, Volume 31
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 4/2023, Volume 31
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 4s/2023, Volume 31
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 3s/2023, Volume 31

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Home
  • Contact
  • Subscribe now
  • Projects
  • Advertising

Az-buki Weekly

  • Вестник “Аз-буки”
  • Subscribe now
  • Archive

Scientific Journals

  • Strategies for Policy in Science and Education
  • Bulgarian Language and Literature
  • Pedagogika-Pedagogy
  • Mathematics and Informatics
  • Natural Science and Advanced Technology Education
  • Vocational Education
  • Istoriya-History journal
  • Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
  • Filosofiya-Philosophy

Newsletter

  • Accsess to public information
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
en_US
bg_BG en_US
  • Login
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"