"Az-buki" National Publishing House
Ministry of Education and Science
Wikipedia
  • Login
  • Registration
Strategies for Policy in Science and Education-
Strategii na Obrazovatelnata i Nauchnata Politika
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
  • Home
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Strategies for Policy in Science and Education-
Strategii na Obrazovatelnata i Nauchnata Politika
Няма резултати
Вижте всички резултати
Home Strategies for Policy in Science and Education Съдържание на сп. “Стратегии на образователната и научната политика” 2024 г.

Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 3/2024, година XXXII

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
12-06-2024
in Съдържание на сп. “Стратегии на образователната и научната политика” 2024 г.
A A

Критерии за индексиране в Index Copernicus – анализ на българските научни списания в полската наукометрична платформа

Dr. Savina Kirilova
Sofia University

https://doi.org/10.53656/str2024-3-1-ind

Absract. Индексирането се разглежда като средство за оценка на качеството и въздействието на научните публикации…

SEE MORE

 

 

 

 

Challenges to Investments in Solar Energy in The EU in Its Quest for Energy Independence

Dr. Svetoslav Spassov, Assoc. Prof.
University of National and World Economy

https://doi.org/10.53656/str2024-3-2-cha

Abstract. This paper discusses the current challenges to solar energy capacity building in the EU in attempting to achieve both, the sustainable development goals and bigger energy independence from third countries…

SEE MORE

 

 

 

 

Modern Scientific Proactive Cyber Counterintelligence Strategies for Advanced Persistent Threats Early Warning

Petar E. Manev
University of Library Studies and Information Technologies – Sofia

https://doi.org/10.53656/str2024-3-3-mod

Abstract. The article presents a modern scientific proactive cyber counterintelligence concepts and strategies for applying advanced persistent threats early warning approach…

SEE MORE

 

 

 

 

Emotional Intelligence as a Concept and an Essential Element in Entrepreneurship Education

Ana Todorova, PhD Student
Prof. Diana Antonova, DSc
“Angel Kanchev” University of Ruse

https://doi.org/10.53656/str2024-3-4-emo

Abstract. The purpose of the article is to clarify, on the one hand, the origin of the concept of emotional intelligence and the leading models in the theory…

SEE MORE

 

 

 

 

Предизвикателствата пред българската образователна система в пост-социалистическия период

Prof. Dr. Boian Koulov
Институт за изследване на климата, атмосферата и въздуха
Bulgarian Academy of Sciences (Bulgaria) 

https://doi.org/10.53656/str2024-3-5-edu

Absract. Оценката на настоящото състояние на образователната система в България не задоволява европейските и националните изисквания по редица показатели…

SEE MORE

 

 

 

 

Човешкокапиталовото присъствие: теоретични щрихи, функционални прояви и съвременни български прескрипции

Dr. Daniela Krasteva, Assist. Prof.
University of National and World Economy

https://doi.org/10.53656/str2024-3-6-hum

Absract. Целта на изследването е интерпретиране на основни методологически сегменти на човешкокапиталовото присъствие: теоретичен профил, разпознавателен процес и съвременни български импликации на човешкия капитал…

SEE MORE

 

 

 

 

Изкуствен интелект, фотография и права върху интелектуална собственост

Лилия Йотова, докторант
University of National and World Economy

https://doi.org/10.53656/str2024-3-7-aif

Absract. Навлизането на изкуствения интелект (AI) във всяка област от икономическия и обществения живот е вече реалност…

SEE MORE

 

 

 

 

Игрови подходи в обучението: университетски контекст

Prof. Tsvetan Davidkov, DSc.
Силвия Тонева, докторант
Sofia University

https://doi.org/10.53656/str2024-3-8-gam

Absract. В статията се представят резултати от проучване сред университетски преподаватели, посветено на използването на игри в обучението…

SEE MORE

 

 

Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailStrategies for Policy in Science and Education, Number 1/2024, Volume 32 Default ThumbnailStrategies for Policy in Science and Education, Number 1s/2024, Volume 32 Default ThumbnailStrategies for Policy in Science and Education, Number 2/2024, Volume 32 Default ThumbnailСп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 3s/2024, година XXXII

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
shareTweet
Previous article

22 университета подготвят бъдещи учители чрез иновативни образователни технологии

Next article

Над 50 000 десетокласници се явиха на НВО по математика

Next article
Над 50 000 десетокласници се явиха на НВО по математика

Над 50 000 десетокласници се явиха на НВО по математика

Четири родни университета в Impact Rankings 2024

Четири родни университета в Impact Rankings 2024

Наука, подкрепена от бизнеса

Наука, подкрепена от бизнеса

Последни публикации

  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 1s/2025, година XXXIII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 1/2025, година XXXIII
  • Годишно съдържание сп. „Стратегии на образователната и научна политика“, 2024 г.
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 6/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 6s/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 5s/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 5/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 4s/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 4/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 3s/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 3/2024, година XXXII
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 2/2024, Volume 32
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 1s/2024, Volume 32
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 1/2024, Volume 32
  • ГОДИШНО СЪДЪРЖАНИЕ НА СТРАТЕГИИ НА ОБРАЗОВАТЕЛНАТА И НАУЧНАТА ПОЛИТИКА НАУЧНО СПИСАНИЕ, ГОДИНА XXXI
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 6s/2023, година XXXI
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 6/2023, година XXXI
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 5s/2023, Volume 31
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 5/2023, Volume 31
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 4/2023, Volume 31
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 4s/2023, Volume 31
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 3s/2023, Volume 31

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Home
  • Contact
  • Subscribe now
  • Projects
  • Advertising

Az-buki Weekly

  • Вестник “Аз-буки”
  • Subscribe now
  • Archive

Scientific Journals

  • Strategies for Policy in Science and Education
  • Bulgarian Language and Literature
  • Pedagogika-Pedagogy
  • Mathematics and Informatics
  • Natural Science and Advanced Technology Education
  • Vocational Education
  • Istoriya-History journal
  • Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
  • Filosofiya-Philosophy

Newsletter

  • Accsess to public information
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
en_US
bg_BG en_US
  • Login
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"