Ivan Кabaкov
Sofia University
https://doi.org/10.53656/str2025-5-1-bra
Abstract. През последните десетилетия се наблюдава нарастващо значение на бранда в образователния мениджмънт. Днес неговото изграждане и управление се превръща във важна част от политиките на образователните институции, давайки им възможност да работят по-успешно в постоянно променящата се динамична среда.
Брандът, неговата комуникация и технологиите подпомагат дейността на училищата в различни направления. Едно от най-важните е установяването на връзка и за насърчаването на ангажираност на различни заинтересовани страни.
Целта на статията е да направи преглед на каналите и инструментите, които училища използват за изграждане на бранд и за управление на бранд комуникацията си. Материалът дискутира и етичното използване на социалните медии и технологиите.
Keywords: образование, бранд, нови технологии, PR, комуникации, маркетинг
Log in to read the full text

