"Az-buki" National Publishing House
Ministry of Education and Science
Wikipedia
  • Login
  • Registration
Strategies for Policy in Science and Education-
Strategii na Obrazovatelnata i Nauchnata Politika
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
  • Home
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Strategies for Policy in Science and Education-
Strategii na Obrazovatelnata i Nauchnata Politika
Няма резултати
Вижте всички резултати
Home Uncategorized

Изследване приложимостта на блокови вериги от първо ниво (L1) в система за електронно обучение

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
28-11-2024
in Uncategorized
A A

Андриан Минчев, проф. Ваня Стойкова, гл. ас. д-р Галя Шивачева
Trakia University -Stara Zagora
Доц д-р Анелия Иванова
"Angel Kanchev", University of Ruse (Bulgaria)

https://doi.org/10.53656/str2024-5s-7-res

Absract. В статията е представено изследване на приложимостта на блокчейн технологията в система за електронно обучение. Проучени и оценени са техническите характеристики и оперативните разходи при употреба в помощ на избора на подходяща технология за конкретна платформа за електронно обучение. Направен е сравнителен анализ на водещи блокчейн платформи от първо ниво (L1), като са разгледани четири основни показателя: средно време за генериране на блок, цена на транзакция, време за финализиране на транзакция и пропускателна способност на веригата, измерена в брой транзакции в секунда за всяка верига. Целта е да се оценят и сравнят ключови параметри, които имат съществено значение при избора на конкретна блокова верига за записване на информация в реални условия в система за е-обучение. Приложени са методи за анализ на публично достъпна информация в комбинация с проверка на съвместимостта и съгласуваността на данните от различни източници.
Keywords: блокчейн технологии, блокови вериги от първо ниво, системи за е-обучение, сигурност и защита на данните

Open the full text

Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailИзследване приложимостта на блокови вериги от първо ниво (L1) в система за електронно обучение Default ThumbnailPsychological, Pedagogical and Drganizational Peculiarities of the Development of Students’ Volitional Qualities as a Factor of Success in Learning Default ThumbnailEDUCATION IN DIGITAL ENVIRONMENT – RESULTS, EVALUATIONS, CONCLUSIONS Default ThumbnailСинергичен модел за STEAM обучение по природни науки (първи гимназиален етап)
Tags блокови вериги от първо нивоблокчейн технологиисигурност и защита на даннитесистеми за е-обучение

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
shareTweet
Previous article

Conceptual Model of Training in Remote Virtual Supervision in Social Work

Next article

Предизвикателства при промяна на платформи за дистанционно обучение

Next article

Предизвикателства при промяна на платформи за дистанционно обучение

Digital Discrimination Risks in the Transformation of Higher Education

Оценяване въздействието на традиционния и модулния модел на обучение в професионалното образование по софтуерно инженерство

Последни публикации

  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 1s/2025, година XXXIII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 1/2025, година XXXIII
  • Годишно съдържание сп. „Стратегии на образователната и научна политика“, 2024 г.
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 6/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 6s/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 5s/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 5/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 4s/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 4/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 3s/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 3/2024, година XXXII
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 2/2024, Volume 32
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 1s/2024, Volume 32
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 1/2024, Volume 32
  • ГОДИШНО СЪДЪРЖАНИЕ НА СТРАТЕГИИ НА ОБРАЗОВАТЕЛНАТА И НАУЧНАТА ПОЛИТИКА НАУЧНО СПИСАНИЕ, ГОДИНА XXXI
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 6s/2023, година XXXI
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 6/2023, година XXXI
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 5s/2023, Volume 31
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 5/2023, Volume 31
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 4/2023, Volume 31
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 4s/2023, Volume 31
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 3s/2023, Volume 31

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Home
  • Contact
  • Subscribe now
  • Projects
  • Advertising

Az-buki Weekly

  • Вестник “Аз-буки”
  • Subscribe now
  • Archive

Scientific Journals

  • Strategies for Policy in Science and Education
  • Bulgarian Language and Literature
  • Pedagogika-Pedagogy
  • Mathematics and Informatics
  • Natural Science and Advanced Technology Education
  • Vocational Education
  • Istoriya-History journal
  • Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
  • Filosofiya-Philosophy

Newsletter

  • Accsess to public information
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
en_US
bg_BG en_US
  • Login
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"