"Az-buki" National Publishing House
Ministry of Education and Science
Wikipedia
  • Login
  • Registration
Strategies for Policy in Science and Education-
Strategii na Obrazovatelnata i Nauchnata Politika
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
  • Home
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Strategies for Policy in Science and Education-
Strategii na Obrazovatelnata i Nauchnata Politika
Няма резултати
Вижте всички резултати
Home Uncategorized

Учебно пособие по четене на текстове по козметика (върху материал от руски език)

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
30-12-2024
in Uncategorized
A A

Ирена Петрова
Episkop Konstantin Preslavski Shumen University

https://doi.org/10.53656/for2024-06-05

Absract. По време на всички етапи на обучение по чужди езици са важни въпросите за създаване на учебни материали. Това се отнася и за преподаването на руски език извън езикова среда. В настоящата статия авторът представя учебно пособие по четене на специализирани текстове от професионалната област козметика. Учебното пособие е построено въз основа на автентични, частично адаптирани текстове и е предназначено за учащи с ниво на владеене на руски език А2 – В1. Материалите допринасят както за овладяване на езика на специалността, така и за придобиване на генерични умения за усвояване на информация и терминология, които са предмет на учебната дисциплина козметика като част от медицината. Текстовете са подбрани в съответствие с 9 тематични области на козметиката като наука, формулирани от автора. Предлага се методически апарат за четене на текстове. Освен че обогатяват речниковия си запас, от гледна точка на овладяване на базови умения в областта на руския език, учащите се усъвършенстват произношението и граматическите си умения, получават сведения от страноведски характер.
Keywords: четене, текст, методически апарат за четене на текстове, козметика

Log in to read the full text Your Image Description

Свързани статии:

Default Thumbnail“Reader‘s Rights” in Literature Education and the Student Reader‘s Blog Default ThumbnailAdapted and Translated Texts for the Needs of Learning Bulgarian as a Foreign Language Default ThumbnailWhat, How Much and How does the Bulgarian Student Read (in Bulgaria and around the World) (Analysis of Survey Data) Default ThumbnailAttitudes and Preferences for Reading among Students in Bulgaria and Abroad
Tags козметикаметодически апарат за четене на текстоветекстчетене

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
shareTweet
Previous article

The Parents‘ Perspective: Overcoming the Challenges and Discovering the Benefits of Early Second Language Acquisition

Next article

К вопросу о переводе поэтических текстов в романе Евгения Водолазкина „Чагин“

Next article

К вопросу о переводе поэтических текстов в романе Евгения Водолазкина „Чагин“

Компютърните игри с митологично съдържание – бягство от реалността или нов образователен хоризонт

Пространствените измерения на изменението на климата и глобалното езиково разнообразие

Последни публикации

  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 2/2025, година XXXIII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 1s/2025, година XXXIII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 1/2025, година XXXIII
  • Годишно съдържание сп. „Стратегии на образователната и научна политика“, 2024 г.
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 6/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 6s/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 5s/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 5/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 4s/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 4/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 3s/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 3/2024, година XXXII
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 2/2024, Volume 32
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 1s/2024, Volume 32
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 1/2024, Volume 32
  • ГОДИШНО СЪДЪРЖАНИЕ НА СТРАТЕГИИ НА ОБРАЗОВАТЕЛНАТА И НАУЧНАТА ПОЛИТИКА НАУЧНО СПИСАНИЕ, ГОДИНА XXXI
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 6s/2023, година XXXI
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 6/2023, година XXXI
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 5s/2023, Volume 31
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 5/2023, Volume 31
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 4/2023, Volume 31
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 4s/2023, Volume 31

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Home
  • Contact
  • Subscribe now
  • Projects
  • Advertising

Az-buki Weekly

  • Вестник “Аз-буки”
  • Subscribe now
  • Archive

Scientific Journals

  • Strategies for Policy in Science and Education
  • Bulgarian Language and Literature
  • Pedagogika-Pedagogy
  • Mathematics and Informatics
  • Natural Science and Advanced Technology Education
  • Vocational Education
  • Istoriya-History journal
  • Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
  • Filosofiya-Philosophy

Newsletter

  • Accsess to public information
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
en_US
bg_BG en_US
  • Login
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"