"Az-buki" National Publishing House
Ministry of Education and Science
Wikipedia
  • Login
  • Registration
Strategies for Policy in Science and Education-
Strategii na Obrazovatelnata i Nauchnata Politika
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
  • Home
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Strategies for Policy in Science and Education-
Strategii na Obrazovatelnata i Nauchnata Politika
Няма резултати
Вижте всички резултати
Home Новини Новини 2020 Брой 9, 2020

Интеграцията започва отрано  

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
26-02-2020
in Брой 9, 2020
A A
Педагозите са убедени в предимствата на задължителното предучилищно образование.
Чрез него децата придобиват не само знания и умения, но се мотивират, за да успеят в училище

В ОУ „Васил Левски“ – Плевен, няма подготвителни групи. Но целият педагогически екип е наясно с предимствата на задължителното предучилищно образование.
„Следя по медиите дискусията за задължително образование и на 4-годишните – казва Таня Тонева, директор на училището. – Категорично подкрепям идеята по много причини. Една от тях е обстоятелството, че в началните класове не е предвидена възможност да се повтаря, и децата от уязвими групи по-трудно се интегрират. Идеята за ранна предучилищна подготовка е неделима част от превенцията на отпадането от училище. В ОУ „Васил Левски“ децата  на 100% са на целодневно обучение. Ползваме всички инструменти, които ни дава Наредбата за приобщаващото обучение, за занимания по интереси. Имаме обучителни групи по проекта „Подкрепа за успех“, както и групи по проекта „Образование за утрешния ден“ – и двата финансирани от ОП „Наука и образование за интелигентен растеж“. Ползваме всички възможности да създаваме интерес и мотивация у децата и да ги задържаме в училище.“
Директорката е категорична, че учителите от начален етап имат наблюдения след въвеждане на задължително предучилищно образование на 5- и 6-годишните – нивото на подготвеност е съвсем различно. При входните нива дори се „разпознава“ почеркът на отделните детски градини, от които идват първокласниците.

 

Четете повече в бр. 9,
 27 февруари – 4 март 2020 г.    

Your Image Description

Свързани статии:

Да си дясна ръка на бизнеса Пъзел с над 1500 елемента Жури определя кои са най-добрите малки философи Първото училище с аграрен дрон пръскачка

Уважаеми читатели, в. „Аз-буки“ и научните списания на издателството може да закупите от НИОН "Аз-буки":

Address: София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

Phone: 0700 18466

Е-mail: izdatelstvo.mon@azbuki.bg | azbuki@mon.bg

Научните списания се продават и в книжарница „Сиела“ – подлез на Ректората на СУ „Св. Св. Климент Охридски“.

Address: София 1000, бул. „Цар Освободител“ №22

Tags Региони

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
share34Tweet
Previous article

Ваня Грашкина – изпълнителен директор на Националния център за информация и документация: Наукометричните данни показват кой кой е в науката

Next article

Да си дясна ръка на бизнеса

Next article
Да си дясна ръка на бизнеса

Да си дясна ръка на бизнеса

Иновациите са „заразни“

Иновациите са „заразни“

След 65 години – срочни трудови договори

Задължителна предучилищна за четиригодишните

Последни публикации

  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 1s/2025, година XXXIII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 1/2025, година XXXIII
  • Годишно съдържание сп. „Стратегии на образователната и научна политика“, 2024 г.
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 6/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 6s/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 5s/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 5/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 4s/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 4/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 3s/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 3/2024, година XXXII
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 2/2024, Volume 32
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 1s/2024, Volume 32
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 1/2024, Volume 32
  • ГОДИШНО СЪДЪРЖАНИЕ НА СТРАТЕГИИ НА ОБРАЗОВАТЕЛНАТА И НАУЧНАТА ПОЛИТИКА НАУЧНО СПИСАНИЕ, ГОДИНА XXXI
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 6s/2023, година XXXI
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 6/2023, година XXXI
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 5s/2023, Volume 31
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 5/2023, Volume 31
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 4/2023, Volume 31
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 4s/2023, Volume 31
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 3s/2023, Volume 31

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Home
  • Contact
  • Subscribe now
  • Projects
  • Advertising

Az-buki Weekly

  • Вестник “Аз-буки”
  • Subscribe now
  • Archive

Scientific Journals

  • Strategies for Policy in Science and Education
  • Bulgarian Language and Literature
  • Pedagogika-Pedagogy
  • Mathematics and Informatics
  • Natural Science and Advanced Technology Education
  • Vocational Education
  • Istoriya-History journal
  • Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
  • Filosofiya-Philosophy

Newsletter

  • Accsess to public information
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
en_US
bg_BG en_US
  • Login
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"