"Az-buki" National Publishing House
Ministry of Education and Science
Facebook
Wikipedia
Strategii na obrazovatelnata i nauchnata politika - Strategies for Policy in Science and Education
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • Editorial Board
  • Contents
  • Guide for Authors
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • Home
  • Editorial Board
  • Contents
  • Guide for Authors
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
Няма резултати
Вижте всички резултати
Strategii na obrazovatelnata i nauchnata politika - Strategies for Policy in Science and Education
Няма резултати
Вижте всички резултати
Home Новини Новини 2019 Брой 27, 2019

Пъзел с над 1500 елемента

in Брой 27, 2019

В ОУ „Пенчо Славейков“ Димитровград приемат смело предизвикателствата.

„Ние сме обикновено общинско средищно училище с необикновени учители и още по-необикновени ученици“, започва разговорът със Снежана Ангелова – директор на ОУ „Пенчо Славейков“ в Димитровград. – Необикновени сме с това, което правим, в името на нашите деца. Може би защото сме много пъстри и цветни, като пролетна дъга – като пъзел с повече от 1500 елемента, които обхващат 713 ученици, техните родители, учителите.“

Всички тук се гордеят, че училището е иновативно. Това е предизвикателството, пред което колективът се изправя миналата година. При планиране на иновативните практики екипът си поставя задачата в начален етап да се въведе проектобазирано обучение с интердисциплинарен подход.

Друго предизвикателство е преходът IV – V клас. Тогава се сменя начинът на преподаване, децата влизат и в пубертета,  а не е тайна, че това е най-трудната възраст и за учителите е предизвикателство да ги приобщят. Чрез индивидуален подход и грижа за всеки ученик екипът залага на това всяко дете да идва с желание на училище, да бъде щастливо през деня и да си тръгва удовлетворено.

Екипът в училището избира легороботиката, която е добра възможност за иновация, след като се допитва до мнението на учениците. Това решение подобрява мотивацията на учениците, вдъхва им увереност. Учителите са убедени, че легороботиката е лост за справяне с предизвикателствата на времето, в което живеем. Тя е свързана с природните науки, които развиват логическото, творческото и критичното мислене. В ОУ „Пенчо Славейков“ вече две години се работи в това направление и учениците изследват заобикалящия ги свят, опознават новите технологии, развиват мисленето си, експериментират. Но най-ценното е, че работят в група – най-малкото по двама, а понякога 4 – 5 ученици в екип програмират и изработват своя робот.

 

Четете повече в бр. 27, 4 – 10 юли 2019 г.   


Уважаеми читатели, в. „Аз-буки“ може да закупите и от следните места:

СОФИЯ
Национален природонаучен музей, бул. „Цар Освободител” 1 (работно време: понеделник — неделя от 10,00 до 18,00 ч.);

ПЛОВДИВ
Основно училище “Алеко Константинов” (библиотеката), ул. “Божидар Здравков” 3а, тел.: 032/62 56 73, 0887 073 478;
ПУ „Паисий Хилендарски“, Ректората, Пловдив, ул. „Цар Асен“ 24;

БЛАГОЕВГРАД
Университетска книжарница, ЮЗУ „Неофит Рилски”, ул. „Иван Михайлов” 66, тел.: 073/588 540; 0894 426 038.

Tags Поколение XXIРегиониУчилище
shareTweetshare
Previous article

По-добри резултати на външното в VII клас

Next article

Основно училище изпраща... студенти

Next article
Основно училище изпраща… студенти

Основно училище изпраща... студенти

С равен достъп до езици и технологии

С равен достъп до езици и технологии

Създават бърз тест за хранителни инфекции

Създават бърз тест за хранителни инфекции

Последни публикации

  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 1/2021, година XXIX
  • Годишно съдържание сп. „Стратегии на образователната и научна политика“, 2020 г.
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 6/2020, година XXVIII
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 5/2020, Volume 28
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 4/2020, Volume 28
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 3/2020, Volume 28
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 2/2020, Volume 28
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 1/2020, Volume 28
  • Годишно съдържание на сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, 2019 г.
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 6/2019, Volume 27
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 5/2019, Volume 27
  • Social Dialogue and Education – Traditions and Contemporary Needs on the Labour Market
  • Integrative STEM Education: State, Challenges and Perspectives
  • Blended Learning: Challenges and Perspectives
  • The Educational Product and the Marketing Concept in the Management of Higher Education Schools
  • Student Motivation in Choosing Тeacher's Career
  • The Role of the Positive Psychological Climate in the School Class
  • Educational Cinematic Horizons in the Field of Media Education
  • Scientific-practical Conference „The Challenges of the Present and the Quality of Education“
  • Strategies for Policy in Science and Education, Volume 27, Number 4, 2019
  • Marketing Communications of Education – Semantics’ Communicative Approaches
  • Competitiveness of the Higher Education Institutions in the Context of Integration between Science, Education and Business
  • Accsess to public information
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2019 "Az-buki" National Publishing House

Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • Editorial Board
  • Contents
  • Guide for Authors
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now

© 2019 "Az-buki" National Publishing House

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
en_US
bg_BG en_US