"Az-buki" National Publishing House
Ministry of Education and Science
Facebook
Wikipedia
Strategii na obrazovatelnata i nauchnata politika - Strategies for Policy in Science and Education
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • Editorial Board
  • Contents
  • Guide for Authors
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • Home
  • Editorial Board
  • Contents
  • Guide for Authors
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
Няма резултати
Вижте всички резултати
Strategii na obrazovatelnata i nauchnata politika - Strategies for Policy in Science and Education
Няма резултати
Вижте всички резултати
Home Новини Новини 2017 Брой 33, 2017

Необходим е център по училищна психология

in Брой 33, 2017

Това коментира пред „Аз-буки“ психологът Иван Игов. 

По думите му е необходимо МОН да създаде този методологичен център, който да подпомага и да контролира дейностите на психолозите в училище. „Този център ще подпомага колегите с конкретни методики, техники и начини за работа, които да бъдат стандартизирани за всички училища. Министерството трябва да зададе много строги стандарти за работата на училищния психолог. Освен това трябва да изисква по тези стандарти да бъдат обучавани и студентите, избрали тази професия“, казва Игов.
Според него у нас и сега продължава да има много малко подготвени училищни психолози. Няма и нито една специална магистърска програма по училищна психология. А студентите не получават реални умения за работа в училищна среда.
„Подходът трябва да е комплексен. И той трябва да започне с квалификацията и преквалификацията на училищните психолози. Още преди няколко години, когато бях съветник на министъра на образованието Йорданка Фандъкова, имахме идея да се създадат центрове по училищна психология във всеки областен град и там, където е необходимо. В тях да бъдат назначени двама или трима души, които да се специализират в различни сфери на психологията, да има и кариерни консултанти психолози. Ако се беше случило това, нямаше да има нужда във всяко училище да има квалифицирани психолози. Така с малко ресурс и малко кадри ще обхванем максимален брой деца“, коментира още Игов.

Четете повече в бр. 33, 17 – 23 август 2017 г.


Уважаеми читатели, в. „Аз-буки“ може да закупите и от следните места:

СОФИЯ
Национален природонаучен музей, бул. „Цар Освободител” 1 (работно време: понеделник — неделя от 10,00 до 18,00 ч.);

ПЛОВДИВ
Основно училище “Алеко Константинов” (библиотеката), ул. “Божидар Здравков” 3а, тел.: 032/62 56 73, 0887 073 478;
ПУ „Паисий Хилендарски“, Ректората, Пловдив, ул. „Цар Асен“ 24;

БЛАГОЕВГРАД
Университетска книжарница, ЮЗУ „Неофит Рилски”, ул. „Иван Михайлов” 66, тел.: 073/588 540; 0894 426 038.

Tags АКЦЕНТ на броя
shareTweetshare
Previous article

Професионално образование, година XIX, книжка 4, 2017

Next article

Стратегии на образователната и научната политика, година XXV, книжка 4, 2017

Next article

Стратегии на образователната и научната политика, година XXV, книжка 4, 2017

Чуждоезиково обучение, книжка 4, година XLIV, 2017

сп. "История", книжка 4, година XXV, 2017

Последни публикации

  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 1/2021, година XXIX
  • Годишно съдържание сп. „Стратегии на образователната и научна политика“, 2020 г.
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 6/2020, година XXVIII
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 5/2020, Volume 28
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 4/2020, Volume 28
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 3/2020, Volume 28
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 2/2020, Volume 28
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 1/2020, Volume 28
  • Годишно съдържание на сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, 2019 г.
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 6/2019, Volume 27
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 5/2019, Volume 27
  • Social Dialogue and Education – Traditions and Contemporary Needs on the Labour Market
  • Integrative STEM Education: State, Challenges and Perspectives
  • Blended Learning: Challenges and Perspectives
  • The Educational Product and the Marketing Concept in the Management of Higher Education Schools
  • Student Motivation in Choosing Тeacher's Career
  • The Role of the Positive Psychological Climate in the School Class
  • Educational Cinematic Horizons in the Field of Media Education
  • Scientific-practical Conference „The Challenges of the Present and the Quality of Education“
  • Strategies for Policy in Science and Education, Volume 27, Number 4, 2019
  • Marketing Communications of Education – Semantics’ Communicative Approaches
  • Competitiveness of the Higher Education Institutions in the Context of Integration between Science, Education and Business
  • Accsess to public information
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2019 "Az-buki" National Publishing House

Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • Editorial Board
  • Contents
  • Guide for Authors
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now

© 2019 "Az-buki" National Publishing House

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
en_US
bg_BG en_US