"Az-buki" National Publishing House
Ministry of Education and Science
Facebook
Wikipedia
Strategies for Policy in Science and Education-
Strategii na Obrazovatelnata i Nauchnata Politika
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • Home
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
Няма резултати
Вижте всички резултати
Strategies for Policy in Science and Education-
Strategii na Obrazovatelnata i Nauchnata Politika
Няма резултати
Вижте всички резултати
Home Strategies for Policy in Science and Education Съдържание на сп. "Стратегии на образователната и научната политика" 2021

Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 6/2021, година XXIX

in Съдържание на сп. "Стратегии на образователната и научната политика" 2021

RESEARCH AND PARADIGMS 

Трансформация в моделите за управление на висшите училища в България – предизвикателства и възможности в дигиталната ера

Доц. д-р Десислава Серафимова,
доц. д-р Андрияна Андреева
University of Economics – Varna

https://doi.org/10.53656/str2021-6-1-tran

Absract. В статията се изследват тенденциите и предизвикателствата пред висшите училища в България, породени от дигитализацията, интернационализацията, динамичната регулаторна рамка и нагласите на студентите към образователния процес…

SEE MORE

 

 

 

 

Защо студентите не учат, а работодателите не дават високи заплати?

Доц. д-р Георги Киранчев
University of National and World Economy

https://doi.org/10.53656/str2021-6-2-why

Absract. В статията е разгледано поведението на студентите и работодателите като биматрична игра…

SEE MORE

 


EDUCATION IN THE INFORMATION SOCIETY

Дистанционното обучение в CУ „Иван Вазов“ в Стара Загора през учебната 2019/2020 г.

Проф. Тони Чехларова
Institute of Mathematics and Informatics
Bulgarian Academy of Sciences (Bulgaria)
Dinko Tsvyatkov
“Ivan Vazov” Secondary School Stara Zagora, Bulgaria
Neda Chehlarova
University of Forestry Sofia, Bulgaria

https://doi.org/10.53656/str2021-6-3-dist

Absract. Представени са резултати от изследване с цел подпомагане на ръководството на СУ „Иван Вазов“ в Стара Загора за създаване на условия за провеждане на обучение от разстояние в електронна среда чрез използване на средствата на информационните и комуникационните технологии…

SEE MORE

 

 

 

 

Емпирично изследване на връзката между присъствието на лекции и изпитни резултати при дигитално обучение на студентите в MS Teams

Доц. д-р Християн Танушев
University of National and World Economy

https://doi.org/10.53656/str2021-6-4-emp

Absract. Целта на разработката е да се изследва наличието на зависимост между посещаемостта на лекции и постиганите оценки на изпитите за извадка от 485 студенти от професионално направление „Икономика“ в български университет…

SEE MORE


RESEARCH RESULTS

KiVa: финландската алтернатива срещу училищната агресия у нас

Д-р Ивета Якова
South-West University “Neofit Rilski”

https://doi.org/10.53656/str2021-6-5-kiva

Absract. Написването на тази статия бе провокирано от поредния случай на агресия спрямо учител в едно българско училище…

SEE MORE

 

 

 

 

Bulgarian Parents’ Attitudes to Literacy Activities Through Digital Devices and Relevant Sociodemographic Factors at The Beginning of the COVID-19 Pandemic

Assoc. Prof. Katerina Shtereva,
Prof. Sonya Karabeliova, DSc.
Sofia University “St. Kliment Ohridski”

https://doi.org/10.53656/str2021-6-6-bul

Abstract. This study aims to establish correlations between the use of digital devices for literacy activities and the demographic and socio-cultural characteristics of parents, children and the family during the onset of the COVID-19 pandemic in Bulgaria…

SEE MORE

 


REVIEWS AND ANNOTATIONS

Моралното въображение и етическата компетентност могат да се развиват и в университета

Сотирова, Д., 2021. Приложните етики във висшето училище:
поуки и посоки на 30-годишното им преподаване в България.
Изд. Фабер. ISBN: 978-619-00-1343-3

Проф. д.н. Цветан Давидков
Sofia University

https://doi.org/10.53656/str2021-6-7-mor

„Етически компетентният човек може да назовава ценностите, които го ръководят – свои и на организацията си…

SEE MORE

 


EVENTS

„Кризите като катарзис – политически, социални, стопански и културни измерения на екстремните ситуации в историята“

Scientific Conference organized by Regional Historical Museum
– Pleven,and Sofia University “St. Kliment Ohridski”
– Faculty of History

Ани Истаткова
изследовател R1, Софийски университет „Св. Климент Охридски“

https://doi.org/10.53656/str2021-6-8-cris

SEE MORE

shareTweetshare
Previous article

Отново детска глъч в класните стаи

Next article

Шепот на вълни

Next article
Шепот на вълни

Шепот на вълни

Детство мое — реално и вълшебно

Детство мое — реално и вълшебно

Акад. Николай Витанов, зам.-ректор на Софийския университет  по научноизследователска и научна проектна дейност: Бъдещето е на интердисциплинарните изследвания

Акад. Николай Витанов, зам.-ректор на Софийския университет по научноизследователска и научна проектна дейност: Бъдещето е на интердисциплинарните изследвания

Последни публикации

  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 1/2023, година XXXI
  • Annual contents of Strategies for Policy in Science and Education- Strategii na Obrazovatelnata i Nauchnata Politika 2022
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 6/2022, Volume 30
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 5/2022, Volume 30
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 4/2022, Volume 30
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 3/2022, Volume 30
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 2/2022, Volume 30
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 1/2022, Volume 30
  • Годишно съдържание сп. „Стратегии на образователната и научна политика“, 2021 г.
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 6/2021, година XXIX
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 5/2020, Volume 29
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“ – специално издание, книжка 4s/2021, година XXIX
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 4/2021, Volume 29
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 3/2021, Volume 29
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 2/2021, Volume 29
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 1/2021, година XXIX
  • Годишно съдържание сп. „Стратегии на образователната и научна политика“, 2020 г.
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 6/2020, година XXVIII
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 5/2020, Volume 28
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 4/2020, Volume 28
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 3/2020, Volume 28
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 2/2020, Volume 28
  • Accsess to public information
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2019 "Az-buki" National Publishing House

Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now

© 2019 "Az-buki" National Publishing House

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
en_US
bg_BG en_US