Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Facebook
Wikipedia
Стратегии на образователната
и научната политика
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • Начало
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
Няма резултати
Вижте всички резултати
Стратегии на образователната
и научната политика
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Стратегии на образователната и научната политика Съдържание на сп. "Стратегии на образователната и научната политика" 2021

Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 6/2021, година XXIX

в Съдържание на сп. "Стратегии на образователната и научната политика" 2021

НАУЧНИ ИЗСЛЕДВАНИЯ И ПАРАДИГМИ 

Трансформация в моделите за управление на висшите училища в България – предизвикателства и възможности в дигиталната ера

Доц. д-р Десислава Серафимова,
доц. д-р Андрияна Андреева
Икономически университет – Варна

https://doi.org/10.53656/str2021-6-1-tran

Резюме. В статията се изследват тенденциите и предизвикателствата пред висшите училища в България, породени от дигитализацията, интернационализацията, динамичната регулаторна рамка и нагласите на студентите към образователния процес…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Защо студентите не учат, а работодателите не дават високи заплати?

Доц. д-р Георги Киранчев
Университет за национално и световно стопанство

https://doi.org/10.53656/str2021-6-2-why

Резюме. В статията е разгледано поведението на студентите и работодателите като биматрична игра…

виж повече

 


ОБРАЗОВАНИЕТО В ИНФОРМАЦИОННОТО ОБЩЕСТВО

Дистанционното обучение в CУ „Иван Вазов“ в Стара Загора през учебната 2019/2020 г.

Проф. Тони Чехларова
Институт по математика и информатика
Българска академия на науките
Динко Цвятков
СУ „Иван Вазов“ – Стара Загора
Неда Чехларова
Лесотехнически университет

https://doi.org/10.53656/str2021-6-3-dist

Резюме. Представени са резултати от изследване с цел подпомагане на ръководството на СУ „Иван Вазов“ в Стара Загора за създаване на условия за провеждане на обучение от разстояние в електронна среда чрез използване на средствата на информационните и комуникационните технологии…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Емпирично изследване на връзката между присъствието на лекции и изпитни резултати при дигитално обучение на студентите в MS Teams

Доц. д-р Християн Танушев
Университет за национално и световно стопанство

https://doi.org/10.53656/str2021-6-4-emp

Резюме. Целта на разработката е да се изследва наличието на зависимост между посещаемостта на лекции и постиганите оценки на изпитите за извадка от 485 студенти от професионално направление „Икономика“ в български университет…

ВИЖ ПОВЕЧЕ


РЕЗУЛТАТИ ОТ НАУЧНИ ИЗСЛЕДВАНИЯ

KiVa: финландската алтернатива срещу училищната агресия у нас

Д-р Ивета Якова
Югозападен университет „Неофит Рилски“

https://doi.org/10.53656/str2021-6-5-kiva

Резюме. Написването на тази статия бе провокирано от поредния случай на агресия спрямо учител в едно българско училище…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Bulgarian Parents’ Attitudes to Literacy Activities Through Digital Devices and Relevant Sociodemographic Factors at The Beginning of the COVID-19 Pandemic

Assoc. Prof. Katerina Shtereva,
Prof. Sonya Karabeliova, DSc.
Sofia University “St. Kliment Ohridski”

https://doi.org/10.53656/str2021-6-6-bul

Abstract. This study aims to establish correlations between the use of digital devices for literacy activities and the demographic and socio-cultural characteristics of parents, children and the family during the onset of the COVID-19 pandemic in Bulgaria…

виж повече

 


РЕЦЕНЗИИ И АНОТАЦИИ

Моралното въображение и етическата компетентност могат да се развиват и в университета

Сотирова, Д., 2021. Приложните етики във висшето училище:
поуки и посоки на 30-годишното им преподаване в България.
Изд. Фабер. ISBN: 978-619-00-1343-3

Проф. д.н. Цветан Давидков
Софийски университет „Свети Климент Охридски“

https://doi.org/10.53656/str2021-6-7-mor

„Етически компетентният човек може да назовава ценностите, които го ръководят – свои и на организацията си…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 


ХРОНИКА

„Кризите като катарзис – политически, социални, стопански и културни измерения на екстремните ситуации в историята“

Научна конференция, организирана от Регионалния исторически музей
в Плевен и Историческия факултет на Софийския университет
„Св. Климент Охридски“

Ани Истаткова
изследовател R1, Софийски университет „Св. Климент Охридски“

https://doi.org/10.53656/str2021-6-8-cris

ВИЖ ПОВЕЧЕ

СподелянеTweetСподеляне
Предишна статия

Отново детска глъч в класните стаи

Следваща статия

Шепот на вълни

Следваща статия
Шепот на вълни

Шепот на вълни

Детство мое — реално и вълшебно

Детство мое — реално и вълшебно

Акад. Николай Витанов, зам.-ректор на Софийския университет  по научноизследователска и научна проектна дейност: Бъдещето е на интердисциплинарните изследвания

Акад. Николай Витанов, зам.-ректор на Софийския университет по научноизследователска и научна проектна дейност: Бъдещето е на интердисциплинарните изследвания

Последни публикации

  • Годишно съдържание сп. „Стратегии на образователната и научна политика“, 2022 г.
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 6/2022, година XXX
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 5/2022, година XXX
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 4/2022, година XXX
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 3/2022, година XXX
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 2/2022, година XXX
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 1/2022, година XXX
  • Годишно съдържание сп. „Стратегии на образователната и научна политика“, 2021 г.
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 6/2021, година XXIX
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 5/2021, година XXIX
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“ – специално издание, книжка 4s/2021, година XXIX
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 4/2021, година XXIX
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 3/2021, година XXIX
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 2/2021, година XXIX
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 1/2021, година XXIX
  • Годишно съдържание сп. „Стратегии на образователната и научна политика“, 2020 г.
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 6/2020, година XXVIII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 5/2020, година XXVIII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 4/2020, година XXVIII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 3/2020, година XXVIII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 2/2020, година XXVIII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 1/2020, година XXVIII
  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2019 Национално издателство "Аз-буки"

Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент

© 2019 Национално издателство "Аз-буки"

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG