Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Facebook
Wikipedia
Стратегии на образователната
и научната политика
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • Начало
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
Няма резултати
Вижте всички резултати
Стратегии на образователната
и научната политика
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Стратегии на образователната и научната политика Съдържание на сп. "Стратегии на образователната и научната политика" 2021

Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 2/2021, година XXIX

в Съдържание на сп. "Стратегии на образователната и научната политика" 2021

РЕЗУЛТАТИ ОТ НАУЧНИ ИЗСЛЕДВАНИЯ

За необходимостта от национален цитатен указател и възможностите на университетските библиотеки да съдействат за съставянето му (из опита на библиотеката при ИУ – Варна, 2014 – 2020 г.)

Вяра Ангелова
Библиотека при Икономическия университет – Варна

https://doi.org/10.53656/str2021-2-1-cit

Резюме. Въвеждането на нови библиометрични показатели за измерване на научната дейност поставя пред университетските и научните библиотеки в България необходимостта от създаване на бази данни с цитирания на преподавателите и учените във всяка научна организация. Отделните държави създават свои цитатни указатели…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

 

Висше образование по културно-историческо наследство: българският опит

Вера Бонева
Университет по библиотекознание и информационни технологии

https://doi.org/10.53656/str2021-2-2-cult

Резюме. Статията систематизира информация за съществуващите учебни програми по културно наследство в пространството на българското висше образование….

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 


ВИСШЕ ОБРАЗОВАНИЕ

Преживявания на студенти в условията на пандемия от Covid-19

Валери Стоянов
Висше военноморско училище „Никола Й. Вапцаров“

https://doi.org/10.53656/str2021-2-3-pan

Резюме. Чрез методологическия подход на качествените изследвания за провеждане на емпирично изследване в социалните науки се разкрива влиянието на пандемията от COVID-19 върху преживяванията на студенти за настоящето и проекциите им за бъдещето…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

 

Promoting the Internationalization of Speech-Language Pathology Education: The Bulgarian-American Cooperative Experience

Robert F. Orlikoff
East Carolina University, Greenville – North Carolina (USA)
Dobrinka Georgieva
South-West University “Neofit Rilski” – Blagoevgrad (Bulgaria)

https://doi.org/10.53656/str2021-2-4-prom

Abstract. Several collaborative projects between South-West University in Blagoevgrad, Bulgaria, and 8 universities in the USA have worked well to improve the overall competence of students in speech-language pathology programs and practicing clinicians to better meet the needs of individuals with fluency and voice disorders…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Компетентностен анализ на учебно-преподавателската дейност като рефлексия към качеството на висшето образование

Румяна Неминска
Тракийски университет

https://doi.org/10.53656/str2021-2-5-comp

Резюме. Компетентностният подход и иновациите в образованието са един от лостовете за развитие на качеството в академичното образование….

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 


ОБРАЗОВАНИЕТО В ИНФОРМАЦИОННОТО ОБЩЕСТВО

Първа седмица дистанционно обучение в СУ „Иван Вазов“ в Стара Загора

Тони Чехларова
Институт по математика и информатика – БАН
Динко Цвятков
СУ „Иван Вазов“ – Стара Загора
Неда Чехларова
Лесотехнически университет

https://doi.org/10.53656/str2021-2-6-dist

Резюме. Представени са резултати от изследване с цел подпомагане на ръководството на СУ „Иван Вазов“ в Стара Загора при създаване на условия за организиране на обучение…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 


РЕЦЕНЗИИ И АНОТАЦИИ

Поглед към ранната история на българското морско образование посредством нейното документално наследство

Кожухаров, А., 2021. Личните академични документи на българската морска образователна система (1892 – 1946). Варна: Издателство ВВМУ „Н. Й. Вапцаров“, 2021, 204 стр.

Иван Русев
Икономически университет – Варна

https://doi.org/10.53656/str2021-2-7-more

ВИЖ ПОВЕЧЕ

СподелянеTweetСподеляне
Предишна статия

Сп. „Математика и информатика“, книжка 2/2021, година LXIV

Следваща статия

Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 2/2021, година XLVIII

Следваща статия

Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 2/2021, година XLVIII

Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 2/2021, година XXX

Сп. „Педагогика“, книжка 3/2021, година XCIII

Последни публикации

  • Годишно съдържание сп. „Стратегии на образователната и научна политика“, 2022 г.
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 6/2022, година XXX
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 5/2022, година XXX
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 4/2022, година XXX
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 3/2022, година XXX
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 2/2022, година XXX
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 1/2022, година XXX
  • Годишно съдържание сп. „Стратегии на образователната и научна политика“, 2021 г.
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 6/2021, година XXIX
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 5/2021, година XXIX
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“ – специално издание, книжка 4s/2021, година XXIX
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 4/2021, година XXIX
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 3/2021, година XXIX
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 2/2021, година XXIX
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 1/2021, година XXIX
  • Годишно съдържание сп. „Стратегии на образователната и научна политика“, 2020 г.
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 6/2020, година XXVIII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 5/2020, година XXVIII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 4/2020, година XXVIII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 3/2020, година XXVIII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 2/2020, година XXVIII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 1/2020, година XXVIII
  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2019 Национално издателство "Аз-буки"

Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент

© 2019 Национално издателство "Аз-буки"

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG