"Az-buki" National Publishing House
Ministry of Education and Science
Facebook
Wikipedia
  • Login
  • Registration
Strategies for Policy in Science and Education-
Strategii na Obrazovatelnata i Nauchnata Politika
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • Home
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
Няма резултати
Вижте всички резултати
Strategies for Policy in Science and Education-
Strategii na Obrazovatelnata i Nauchnata Politika
Няма резултати
Вижте всички резултати
Home Strategies for Policy in Science and Education Съдържание на сп. “Стратегии на образователната и научната политика” 2023

Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 1/2023, година XXXI

in Съдържание на сп. “Стратегии на образователната и научната политика” 2023

Икономика и управление в период на продължителен упадък в Западния свят (Състояние и възможности пред Западния свят)

Доц. д-р Николай Крушков
University of National and World Economy

https://doi.org/10.53656/str2023-1-1-eco

Absract. Когато социално-икономическите кризи продължават дълго, то това е следствие от упадък, на първо място, в обществото и паралелно с това – упадък в икономиката. Под „Упадък“, за целите на настоящото изследване ще се разбира трайно раздробено състояние на обществото, паралелно с дългосрочни проблеми в икономиката…

SEE MORE

 

 

 

 

Институционално академично предприемачество и академични спин-офф компании: практики и проблеми

Проф. д-р Албена Вуцова, доц. д-р Тодор Ялъмов
Сoфийски университет „Св. Климент Охридски“

https://doi.org/10.53656/str2023-1-2-ins

Absract. Изследването проблематизира академичното предприемачество и неговите публично-институционални и частни форми…

SEE MORE

 

 

 

 

Планове за равнопоставеност на половете в българските висши училища

Доц. д-р Десислава Серафимова
University of Economics – Varna

https://doi.org/10.53656/str2023-1-3-gen

Absract. От 2022 г. критерий за допустимост при финансиране на научни изследвания по програма „Хоризонт Европа“ е наличието на план за равенство на половете във висшите училища…

SEE MORE

 

 

 

 

Modernization of the Content of the Lecture Course in Physics for Training Future Agricultural Engineers

Dr. Ivan Beloev, Assoc. Prof.,
Dr. Valentina Vasileva, Assoc. Prof.
University of Ruse Angel Kanchev, Bulgaria
Prof. Vasyl Shynkaruk, DSc., Assoc. Prof. Oksana Bulgakova,
Assoc. Prof. Maria Bondar
National University of Life and Environmental Sciences of Ukraine, Ukraine
Assoc. Prof. Lesia Zbaravska, Assoc. Prof. Sergii Slobodian
State Agrarian and Engineering University in Podilia, Ukraine

https://doi.org/10.53656/str2023-1-4-mod

Abstract. The article analyzes the theoretical provisions that form the basis of the concept of teaching physics to students of agricultural and technical educational institutions during lectures…

SEE MORE

 

 

 

 

The New Pandemic Normal through the Eyes of Bulgarian Students

Prof. Vyara Stoilova,
Assoc. Prof. Todorka Kineva
University of National and World Economy

https://doi.org/10.53656/str2023-1-5-pan

Abstract. The present article attempts to situate the reflections of Bulgarian students on the “new normal” in the pandemic situation…

SEE MORE

 

 

 

 

Particularities of Informal Education as a Subject of Pedagogy of Informal Education

Dr. Tanya Zhelyazkova-Teya
Institute of Informal Innovation (Bulgaria)

https://doi.org/10.53656/str2023-1-6-par

Abstract. The article presents the particularities of informal education as a subject of the new Pedagogy of Informal Education, created by the author in 2020 as a new self-contained branch of pedagogy…

SEE MORE

shareTweet
Previous article

Particularities of Informal Education as a Subject of Pedagogy of Informal Education

Next article

За самоковския зограф Костадин Вальов

Next article

За самоковския зограф Костадин Вальов

Пенчо Радов, или още няколко щрихи в образа на българския възрожденски пътуващ книжар

Австрийското вицеконсулство в Русе и Унгарската революция през 1848 – 1849 година

Последни публикации

  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 3/2023, година XXXI
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 2/2023, година XXXI
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 1/2023, година XXXI
  • Annual contents of Strategies for Policy in Science and Education- Strategii na Obrazovatelnata i Nauchnata Politika 2022
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 6/2022, Volume 30
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 5/2022, Volume 30
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 4/2022, Volume 30
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 3/2022, Volume 30
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 2/2022, Volume 30
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 1/2022, Volume 30
  • Годишно съдържание сп. „Стратегии на образователната и научна политика“, 2021 г.
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 6/2021, година XXIX
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 5/2020, Volume 29
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“ – специално издание, книжка 4s/2021, година XXIX
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 4/2021, Volume 29
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 3/2021, Volume 29
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 2/2021, Volume 29
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 1/2021, година XXIX
  • Годишно съдържание сп. „Стратегии на образователната и научна политика“, 2020 г.
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 6/2020, година XXVIII
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 5/2020, Volume 28
  • Strategies for Policy in Science and Education, Number 4/2020, Volume 28
  • Accsess to public information
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2023 Национално издателство "Аз-буки"

  • Login
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now

© 2023 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
en_US
bg_BG en_US