Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Стратегии на образователната
и научната политика
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Стратегии на образователната
и научната политика
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Педагогика Съдържание на сп. "Педагогика" Съдържание на сп. “Педагогика”, 2023 г.

Годишно съдържание

Ivo Hristov от Ivo Hristov
01-12-2023
в Съдържание на сп. “Педагогика”, 2023 г.
A A

ПЕДАГОГИКА 
НАУЧНО СПИСАНИЕ, ГОДИНА XCV, 2023

PEDAGOGY
BULGARIAN JOURNAL ОF EDUCATIONAL
RESEARCH АND PRACTICE
VOLUME 95, 2023

ANNUAL CONTENTS / ГОДИШНО СЪДЪРЖАНИЕ

Страници / Pages
Книжка 1 / Number 1:  1 – 136
Книжка 2 / Number 2:  137 – 282
Книжка 3 / Number 3:  283 – 418
Книжка 4 / Number 4:  419 – 562
Книжка 5 / Number 5:  563 – 703
Книжка 6 / Number 6:  704 – 843
Книжка 7 / Number 7:  844 – 982
Книжка 8 / Number 8:  983 – 1126
Книжка 9 / Number 9: 1127 – 1280

CHILDREN’S RIGHTS / ПРАВА НА ДЕТЕТО
143 – 154 Януш Корчак и правата на детето днес през погледа на учителите [Janusz Korczak and Children’s Rights through the Perspective of Teachers] / Божидара Кривирадева / Bozhidara Kriviradeva
155 – 179 Темата за Януш Корчак и правата на детето в обучението на бъдещите педагози [The Theme of Janusz Korczak and the Rights of the Child in the Training of Future Teachers] / Цвета Делчева / Tsveta Delcheva
168 – 179 Stefania Wilczy ńska – the Woman behind Korczak!? / Agata Skalska
180 – 189 Ученическият съвет и правата на децата в 107. основно училище „Хан Крум“ – София [The Student Council and Children’s Rights in the 107. Primary School “Khan Krum” – Sofia] / Данко Калапиш / Danko Kalapish
776 – 792 Правото на образование на децата със специални образователни потребности [Right to Education for Children with Special Educational Needs] / Мария Дишкова / Maria Dishkova
793 – 803 Main Current Problems of Education for Democratic Citizenship in Two EU Countries – the Netherlands and Bulgaria / Anna Jonkers, Tsetska Kolarova
804 – 816 Постижения и предизвикателства пред гарантирането на най-добрия интерес на непридружените малолетни и непълнолетни лица, търсещи международна закрила в България [Achievements and Challenges in Guaranteeing the Best Interests of Unaccompanied Minors, Seeking International Protection in Bulgaria] / Даниела
Рачева / Daniela Racheva
817 – 824 “Children’s Rights in Pandemic Times?” – Germany’s Handling of Children’s Rights during the Pandemic Put to the Test / Maike Nadar
825 – 836 Концепцията за емоционалната интелигентност в контекста на възпитателното явление в творчеството на Януш Корчак [The Concept of Emotional Intelligence in the Context of the Educational Phenomenon in the Work of Janusz Korczak] / Евгения Чаушева / Evgenia Chausheva

DOCTORAL RESEАRCH / ДОКТОРАНСКИ ИЗСЛЕДВАНИЯ
530 – 539 Развитие на идеите за учебник по биология зa V, VII и X клас (из опита на САЩ, щат Калифорния) [Development of the Ideas of Biology Textbooks from 5th, 7th and 10th Grade (Us Experience, State of California)] / Мая Гачева / Maya Gacheva
952 – 962 “Mission on Mars” – Integrated STEM Lesson / Deyana Peykova
963 – 975 Етнопедагогически основания за внедряване на иновативни програмни системи в условията на междуетническа среда (историографски анализ) [Ethno-Pedagogical Basis for the Implementation of Innovative Program Systems in the Conditions of an Inter-Ethnic Environment (Historiographical Analysis) / Дафина Пандин / Dafina Pandin

INFORMAL EDUCATION AND SUSTAINABILITY /
НЕФОРМАЛНО ОБРАЗОВАНИЕ И УСТОЙЧИВОСТ
97 – 107 Социални функции на неформалното образование и добавената стойност в развитието [Social Functions of Non-formal Education and Added Value in Development] / Силвия Върбанова / Silvia Varbanova
108 – 115 Фотографията в подготовката на студентите по програма „Еразъм“ – към деформализация и утвърждаване на взаимодействието между формално и неформално образование [Photography in the Training of Erasmus Students – towards Deformalization and Strengthening the Interaction between Formal and Nonformal Education] / Владислав Господинов / Vladislav Gospodinov
116 – 123 Младежи и образование – измерения, приоритети и перспективи в България и Европейския съюз [Youth and Education – Aspects, Priorities and Perspectives in Bulgaria and the European Union] / Цветелина Раденкова / Tsvetelina Radenkova
687 – 696 Приложение на колаборативно-интерактивни методи в часовете по литература (четене) в началните класове [Application of CollaborativeInteractive Methods in Teaching Literature (Reading) in Primary School] / Далия Ал-Халил / Dalia Al-Khalil

HISTORY OF BULGARIAN EDUCATION /
ИСТОРИЯ НА БЪЛГАРСКОТО ОБРАЗОВАНИЕ
711 – 722 С мисия за национална и културна индивидуалност (по повод
135 години от откриването на първия Висш педагогически курс в България (1888)) [With a Mission for National and Cultural Individuality (On the Occasion of 135 Years since the Opening of the First Higher Pedagogical Course in Bulgaria (1888)] / Надежда Кръстева, Йордан Колев / Nadezhda Krasteva, Yordan Kolev

NEW BOOKS / КНИЖНИНА
124 – 126 Ценно помагало по български език за деца с друг семеен език
[A Valuable Study Aid in Bulgarian Language for Children with Anothеr Family Language] / Огняна Георгиева-Тенева / Ognyana Georgieva-Teneva
127 – 129 Ценен пътеводител в света на приказките [Valuable Guidebook in the Tales World] / Илка Бирова / Ilka Birova
540 – 552 Слова за тринадесет педагози и психолози [Words for Thirteen Teachers and Psychologists] / Любен Георгиев / Lyuben Georgiev
553 – 555 За приобщаващата класна стая в образователна среда [About the Inclusive Classroom in an Educational Environment] / Дора Левтерова-Гаджалова / Dora Levterova-Gadjalova

NON-FORMAL EDUCATION / НЕФОРМАЛНО ОБРАЗОВАНИЕ
1222 – 1240 Трансформиращо учене и неформално образование [Transformative Learning and Non-Formal Education] / Силвия Николаева / Silvia Nikolaeva
1241 – 1254 Трудните пътища на духовността в образованието: между секуларния институционализъм и неформалнитe практики за личност­но самоусъвършенстване [The Difficult Paths of Spirituality in Education: Between Secular Institutionalism and Informal Practices for Personal Self-improvement] / Константин Теодосиев / Konstantin Teodosiev
1255 – 1263 Младежките дейности и обучения като инкубатор на приобщаващи политики, култури и практики [Youth Activities and Training as an Incubator of Inclusive Policies, Cultures and Practices] / Весела Марева, Явор Георгиев / Vesela Mareva, Yavor Georgiev

RESEARCH INSIGHTS / ИЗСЛЕДОВАТЕЛСКИ ПРОНИКНОВЕНИЯ
9 – 19 Дисциплинарната парадигма на Джон Лок [Disciplinary Paradigm of John Locke] / Наталия Витанова / Natalia Vitanova
20 – 32 Концепция за детето и детството в новата педагогика [Concept of the Child and Childhood in the New Pedagogy] / Милка Терзийска / Milka Terziyska
33 – 49 Електронното обучение в контекста на продължаващата квалификация на държавните служители [E-learning in the Context of Continuing Qualification of Civil Servants] / Благовесна Йовкова, Румяна ПейчеваФорсайт / Blagovesna Yovkova, Roumiana Peytcheva-Forsyth
50 – 56 Fairy Tales in the Education on Children’s Rights / Viara Gyurova
57 – 75 Модел за изследване на организационната култура при обучение в мултикултурна образователна среда [Model for Studying Organizational Culture in Multicultural Educational Environment] / Йосиф Нунев / Yosif Nunev
76 – 85 Позициониране на социалния педагог в превенцията на отпадането от училищно образование [The Place of the Social Pedagogue in the Prevention of Dropping out of School Education] / Калоян Дамянов / Kaloyan Damyanov
86 – 96 Една система за формиране на срочна и годишна оценка по математика и информационни технологии [One System for Forming Term Assessment in Mathematic and Information Technologies] / Иванка Марашева-Делинова, Емил Делинов / Ivanka Marasheva-Delinova, Emil Delinov
190 – 204 Преживяван бърнаут, бораут и мобинг от учители в детски градини и училища в условията на COVID-19 кризата [Burnout, Boreout and Mobbing Experienced by Teachers in Kindergartens and Schools in the Conditions of COVID-19] / Маргарита Бакрачева, Янка Тоцева / Мargarita Bakracheva, Yanka Totseva
205 – 213 Intonation and Children with Emotional and Behavioral Problems / Katerina Zlatkova-Doncheva, Vladislav Marinov
214 – 225 Теоретичен модел за формиране на медийна грамотност чрез извънкласни форми на работа на ученици в етапа I – IV клас [Theoretical Model for the Formation of Media Literacy through Extracurricular Forms of Work of Students in the Stage 1st – 4th Grade] / Златина Димитрова / Zlatina Dimitrova
226 – 234 Дидактически аспекти на графичното моделиране в обучението по физика [Didactic Aspects of Graphic Modeling in Physics Education] / Христина Петрова, Христина Атанасова / Hristina Petrova, Hristina Atanasova
235 – 248 Special Education Teacher Profession in the Czech Republic / Lukáš Stárek
249 – 260 Събиране и изваждане на числата до 1000 без преминаване с помощта на Scratch [Addition and Subtraction of the Numbers up to 1000 without Crossing Using Scratch] / Вилислав Радев / Vilislav Radev
261 – 275 Advantages of Using GeoGebra Software when Examining the Flow and Drawing a Graph of a Function / Elena Gelova, Mirjana Vitanova
291 – 306 Сравнителен анализ на нагласите на преподаватели и студенти към платформата за дистанционно обучение Moodle в контек­ста на пандемията от COVID-19 [A Comparative Analysis of the Attitudes of University Lecturers and Students towards the Distance Learning Platform Moodle in the Context of the COVID-19 Pandemic] /
Веселина Вълканова, Андреана Ефтимова, Мая Стоянова, Йордан Карапенчев / Veselina Valkanova, Andreana Eftimova, Maya Stoyanova, Yordan Karapenchev
307 – 320 Проектно базирано обучение за социално-емоционални и технологични умения чрез програмата „Умения за иновации“ [Project-based Learning for Social-emotional and Technological Skills through the Skills for Innovation Program] / Галин Цоков, Александър Ангелов, Йоанна Минчева, Рени Димова, Мария Цакова / Galin Tsokov, Alexander Angelov, Yoanna Mincheva, Reni Dimova, Maria Tsakova
321 – 332 Медийната грамотност и учителите [The Media Literacy and the Teachers] / Светла Цанкова, Стела Ангова, Мария Николова, Иван Вълчанов, Илия Вълков, Георги Минев / Svetla Tsankova, Stella Angova, Maria Nikolova, Ivan Valchanov, Iliya Valkov, Georgi Minev
333 – 352 Комуникация, афект и учене в класната стая [Communication, Affect and Classroom Learning] / Златка Желязкова / Zlatka Zhelyazkova
353 – 369 Динамика на очакванията към социално-личностния профил на началния учител [Dynamics of Expectations towards Socio-personal Profile of the Primary Teacher] / Милена Илиева, Антон Стойков / Milena Ilieva, Anton Stoykov
370 – 382 Educational Potential of Influencer Publications in the Aspect of Social and Intercultural Competence Formation / Ekaterina Tomova
383 – 389 A Conception for Intermediality through Text and Music in the Education of Future Kindergarten and Primary-school Teachers / Desislava Siderova, Diana Petkova
390 – 402 Философията за деца като метод на взаимодействие в ситуациите по религиозно възпитание в трета група в детската градина [Philosophy for Children as a Method of Interaction in Situations of Religious Education in the Third Group in Kindergarten] / Стефан Тончев / Stefan Tonchev
403 – 411 Ролята на продуктивните образователни технологии за формиране на математическа компетентност при 5 – 7-годишните деца [The Role of Productive Educational Technologies for the Formation of Mathematical Competence of Children between 5 – 7-Aged] / Йорданка Илиева / Yordanka Ilieva
427 – 438 Умението слушане с разбиране в контекста на обучението по четене в начална училищна възраст [Listening Comprehension Skills in the Context of Reading Training at Primary School Age] / Екатерина Чернева / Ekaterina Cherneva
439 – 448 Students’ Attitude to Distance Learning as a Component of their Mobility / Tetiana Dokuchyna
449 – 461 Практическата подготовка на студентите от специалност „Физическо възпитание и спорт“ в условията на дистанционно обучение [Practical Training of Physical Education and Sports Students in the Conditions of Distance Learning] / Стефан Кинов, Невяна
Докова / Stefan Kinov, Nevyana Dokova
462 – 482 Inclusive Education in the Course of Social Studies / Esra Fırat,
Nazlı Gökçe
483 – 499 Обучителни практики в преподаването по хуманитарни науки и теми за Европейския съюз в цифрова среда [Educational Practices in Teaching Humanities and EU Studies in a Digital Environment] /
Стоянка Балова-Цветкова, Моника Панайотова / Stoyanka BalovaTzvetkova, Monika Panayotova
500 – 519 Comparison of 3rd Grade Mathematics Classes in Terms of Mathematics Curriculum and their Implementation in the Classroom Environment: the Case of Turkey and Canada (the Province of Ontario) /
Zeynep Sonay Ay
520 – 529 The Dislike between Colleagues in the Student Group Can Be an Additional Motive for Learning / Nikolay Takuchev
571 – 588 Образованието по социална работа – специфични аспекти във връзка със социалните дейности с безработни лица [Social Work Education – Specific Aspects of Social Activities with Unemployed Persons] / Людмила Векова / Lyudmila Vekova
589 – 608 Оценка на общообразователните и ресурсните учители за работа в парадигмата на приобщаващото образование [Assessment of General Education and Resource Teachers for the Work in the Paradigm of Inclusive Education] / Милен Замфиров, Емилия Евгениева, Маргарита Бакрачева / Milen Zamfirov, Emilia Evgenieva, Margarita Bakracheva
609 – 621 Постмодерният художествен дискурс в обучението на студентите от педагогически специалности [Postmodern Artistic Discourse in the Training of Students in Pedagogical Specialties] / Веска Гювийска /
Veska Gyuviyska
623 – 651 Parents’ Reactions and First Actions toward their Children with Multiple Disabilities / Mira Tzvetkova-Arsova
641 – 651 Значение на концепцията Bewegungskindergarten за физическата активност и здравето на децата [The Meaning of the Kindergarten Concept for Childrenʹs Physical Aktivity and Health] / Боряна Иванова / Boryana Ivanova
652 – 672 Априорен анализ на критериален тест за активизиране и
диагностика на рефлексия в обучението по биология и здравно образование – VIII клас (раздел „Обмяна на веществата“)
[A Priory Analysis of а Criteria Test for Activation and Diagnostics of Reflection in Learning Biology and Health Education – 8th Grade (Topic: Metabolism)] / Иса Хаджиали, Александър Милушев /
Isa Hadjiali, Alexander Milushev
673 – 686 Работа по проект в литературното обучение в началния етап на основното образование [Project Work in Literature Teaching in the First Stage of Primary Education] / Теодора Власева / Teodora Vlaseva
723 – 739 Революция 5.0 (Индустрия 5.0) и някои дименсии на Образование 5.0
[Revolution 5.0 (Industry 5.0) and Some Dimensions of Education 5.0] / Наталия Витанова / Natalia Vitanova 740 The Role of the Special Teacher in the Formation of Motivation for Educational Activities of Students with Intellectual Disabilities / Svitlana Mykhalska, Svitlana Myronova, Tetiana Dokuchyna, Maryana Buinyak
749 – 761 Педагогическото образование и значението му за качеството на институцията детска градина – училище [Teacher Education and its Significance for Institutional Quality in Kindergarten and School] / Магдалена Стоянова / Magdalena Stoyanova
762 – 775 Здравно възпитание за превенция на зависимости [Health Еducation for Addiction Prevention] / Любка Атанасова / Lyubka Atanasova
851 – 862 Development of the Digital Competences of Perspective Primary-School Teachers / Vladimira Angelova, Hilda Terlemezyan
863 – 879 Ценностен профил на учителите в национален контекст [Teacher Value Profile in a National Context] / Цветан Давидков, Силвия Цветанска / Tsvetan Davidkov, Silvia Tsvetanska
880 – 896 Иновативното училище: един поглед откъм социални аксиоми и стилове на решаване на проблеми [The Innovative School: a Viewpoint from Social Axioms and Problem-Solving Styles] / Траян Попкочев, Александър Попкочев / Trayan Popkochev, Aleksander Popkochev
897 – 916 STEM обучение в началните класове: готови ли са учителите?
[STEM Education in the Primary School: Are Teachers Ready?] / Любка Алексиева, Илиана Мирчева / Lyubka Aleksieva, Iliana Mirtscheva
917 – 927 Реализиране на компетентностния подход чрез учебния проект в началните класове [Implementing the Competence Approach into the School Projects in Primary Grades] / Николинка Атанасова / Nikolinka Atanasova
928 – 936 Умението на студентите да създават педагогическа ситуация по български език в детската градина в контекста на компетентностния подход [The Students’ Skill to Create a Pedagogical Situation in Bulgarian Language in the Kindergarten in the Context of the Competence Approach] / Екатерина Чернева / Ekaterina Cherneva
937 – 951 Образование за устойчиво развитие чрез методи за активно учене в началните класове [Education for Sustainable Development with Active Learning Methods in Primary Grades] / Максимилияна Базан /
Maximiliyana Bazan
991 – 1009 Компетентностният профил на учителя – подготовка в университетска среда [The Teacher`s Competence Profile – Training in a University Environment] / Сийка Чавдарова-Костова, Екатерина Томова / Siyka Chavdarova-Kostova, Ekaterina Tomova
1010 – 1021 Овладяване на действието изваждане на числата до 20 с преминаване чрез използване на интерактивни работни листове за обучение [Mastering the Action of Subtraction of the Numbers within 20 with Regrouping Using Educational Interactive Worksheets] / Владимира Ангелова, Александра Николова / Vladimira Angelova, Aleksandra Nikolova
1022 – 1039 A Quality “Online” Teacher – What Do Students Appreciate and Value in Teachers during Distance Learning? / Irena Golubović-Ilić, Ivana Ćirković-Miladinović, Nataša Vukićević
1040 – 1053 Support for the Inclusion of Roma Children through the Project Teaching Model / Biljana Jeremić, Aleksandra Trbojević, Bojan Lazić, Gordana Kozoderović
1054 – 1069 Trend Analysis of Professional Competences of Sports Teachers and Coaches / Sergejs Capulis, Valerijs Dombrovskis, Svetlana Guseva, Alona Korniseva
1070 – 1081 Връзка на критичното мислене с компетентностния подход в обучението по висша математика [Relationship of Critical Thinking with Competencebased Approach in Learning Calculus] / Диана Изворска / Diana Izvorska
1082 – 1091 Техниката „Смеси се“ като допълнителна възможност за развиване на чуждоезикова компетентност [The Mingle Technique as an Additional Model for Developing Foreign Language Competence] / Хилда Терлемезян / Hilda Terlemezyan
1092 – 1099 Suitability of Geography Textbooks for the Development of Critical Thinking of Lower Secondary School Students, Based on Bloom’s Taxonomy / Bekim Samadraxha, Veton Alihajdari
1100 – 1119 Технология за формиране на изследователски умения у учениците от начална училищна възраст в обучението по „Човекът и природата“ [Technology for the Formation of Research Skills in Students from Primary School Age in “Man and Natureˮ Education] / Цветомира Иванова / Tsvetomira Ivanova
1135 – 1148 Big Data (големи данни) в образованието [Big Data in the Education]/ Наталия Витанова / Natalia Vitanova
1149 – 1166 A Template for a Distance Learning E-course at a Bulgarian University – the Experience of St. Cyril and St. Methodius University of Veliko Tarnovo / Stoyanka Georgieva-Lazarova, Lachezar Lazarov
1167 – 1184 Exploring the Narrative Identity of Hungarian Teachers in Slovakia /
Patrik Baka, Terézia Stredl, Kinga Horváth, Zsuzsanna Huszár, Melinda Nagy, Péter Tóth, András Németh
1185 – 1194 Digital Whiteboards as a Form of Effective Communication in Blended Learning environment / Milena Levunlieva
1195 – 1208 Професионални ценности на студенти, обучаващи се за учители [Professional Values of Teachers in Training] / Мария Петкова / Maria Petkova
1209 – 1221 Визуализация на задачи по математика за III клас чрез анимирани сценарии в електронна среда за обучение [Visualization Problems in Mathematics for the Third Class through Animated Scenarios in an Electronic Learning Environment] / Вилислав Радев, Христо
Христов / Vilislav Radev, Hristo Hristov

Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailСп. „Педагогика“, книжка 4s/2023, година XCV Default ThumbnailСп. „Педагогика“, книжка 6/2023, година XCV Default ThumbnailСп. „Педагогика“, книжка 5s/2023, година XCV Default ThumbnailСп. „Педагогика“, книжка 9/2023, година XCV

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
СподелянеTweet
Предишна статия

Сп. „Математика и информатика“, книжка 6/2023, година LXVI

Следваща статия

Висшистите предпочитат България

Следваща статия
Висшистите предпочитат България

Висшистите предпочитат България

Сънародници издигат паметник на светите братя Кирил и Методий в Малага

Сънародници издигат паметник на светите братя Кирил и Методий в Малага

МОН въвежда национално  входно равнище в IX клас

МОН въвежда национално входно равнище в IX клас

Последни публикации

  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 1s/2025, година XXXIII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 1/2025, година XXXIII
  • Годишно съдържание сп. „Стратегии на образователната и научна политика“, 2024 г.
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 6/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 6s/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 5s/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 5/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 4s/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 4/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 3s/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 3/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 2/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 1s/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 1/2024, година XXXII
  • ГОДИШНО СЪДЪРЖАНИЕ НА СТРАТЕГИИ НА ОБРАЗОВАТЕЛНАТА И НАУЧНАТА ПОЛИТИКА НАУЧНО СПИСАНИЕ, ГОДИНА XXXI
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 6s/2023, година XXXI
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 6/2023, година XXXI
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 5s/2023, година XXXI
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 5/2023, година XXXI
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 4/2023, година XXXI
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 4s/2023, година XXXI
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 3s/2023, година XXXI

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"