Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Стратегии на образователната
и научната политика
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Стратегии на образователната
и научната политика
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Професионално образование Съдържание на сп. "Професионално образование", 2019 г.

Насърчаване на четенето чрез създаване на „живи картини“ в часовете по български език и литература

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
28-06-2019
в Съдържание на сп. "Професионално образование", 2019 г.
A A

Радина Попова
Национална финансово-стопанска гимназия – София

 

Резюме. В статията е представена реализирана идея на проектобазирано обучение „Превъплъщения“ като механизъм за насърчаване на четенето и елемент от последователно приложена технология за развиване на комуникативните умения в часовете по български език и литература в XI клас чрез обогатяване на ученето с игрови и занимателни елементи и насоченост на взаимодействията към стимулиране на положителни емоционални преживявания и откриване на личностни дарования, което води до усъвършенстване на комуникативните и социалните умения и дава възможност за стимулиране на активността и креативността на учениците посредством творческа дейност и артистични изяви, но и разширява познавателния хоризонт чрез допир до различни исторически фигури, знакови в живота на български писатели, които са част от националния ни канон.
Ключови думи: проектобазирано обучение; развиване на комуникативни умения; инкарнация; игра; артистични изпълнения; стимулиране на положителни емоционални преживявания

 

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailПартньорството на Националната финансово-стопанска гимназия с висшите училища Default ThumbnailУчебният експеримент в работата по проект „Инкубиране и отглеждане на птици в училище“ Default ThumbnailВзаимодействие между екипите за подкрепа за личностно развитие с родители на ученици със специални образователни потребности Default ThumbnailДуалното обучение – мираж или реалност, реалност и перспектива

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
СподелянеTweet
Предишна статия

Използване възможностите на информационните технологии в преподаването на философия

Следваща статия

Хармонизация и нормативна уредба на счетоводната отчетност в Република България

Следваща статия

Хармонизация и нормативна уредба на счетоводната отчетност в Република България

Принципът на естествения отбор в eволюционната теория на Чарлз Дарвин

Статистика чрез въвеждане на ИКТ

Последни публикации

  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 1s/2025, година XXXIII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 1/2025, година XXXIII
  • Годишно съдържание сп. „Стратегии на образователната и научна политика“, 2024 г.
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 6/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 6s/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 5s/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 5/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 4s/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 4/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 3s/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 3/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 2/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 1s/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 1/2024, година XXXII
  • ГОДИШНО СЪДЪРЖАНИЕ НА СТРАТЕГИИ НА ОБРАЗОВАТЕЛНАТА И НАУЧНАТА ПОЛИТИКА НАУЧНО СПИСАНИЕ, ГОДИНА XXXI
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 6s/2023, година XXXI
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 6/2023, година XXXI
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 5s/2023, година XXXI
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 5/2023, година XXXI
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 4/2023, година XXXI
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 4s/2023, година XXXI
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 3s/2023, година XXXI

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"