Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Стратегии на образователната
и научната политика
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Стратегии на образователната
и научната политика
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Чуждоезиково обучение Съдържание на сп. "Чуждоезиково обучение", 2021 г.

Сп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 3/2021, година XLVIII

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
28-06-2021
в Съдържание на сп. "Чуждоезиково обучение", 2021 г.
A A

ПРИЛОЖНА ЛИНГВИСТИКА

Цифровая коммуникация и проблемы перевода (на материале болгарских и русских сетевых текстов)

Людмила Карпенко
Самарский университет (Россия)

https://doi.org/10.53656/for21.31cifr

Резюме. Рассматривается проблема эквивалентности цифрового перевода в глобальной сети Интернета…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

 

La didactique du FLE à la croisée des sciences cognitives et discursives

1) Elena G. Tareva 1), Elena Porshneva 2), Indira Abdulmianova 
1)Université pédagogique municipale de Moscou – Moscou (Russie)
2)Université linguistique de Nijni Novgorod – Nijni Novgorod (Russie)

https://doi.org/10.53656/for21.32dida

Résumé. L’aspect interdisciplinaire de la didactique des langues lui permet de rester toujours en phase active de son développement…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 


МЕТОДИКА

Развитие на професионални и комуникативни умения на студенти в инженерни дисциплини

Цветелина Вукадинова 1), Сеня Терзиева 2), Младен Попов2), 3)
1)Минно-геоложки университет „Св. Иван Рилски“
2)Химикотехнологичен и металургичен университет
3)Институт по молекулярна биология „Акад. Румен Цанев“ – БАН

https://doi.org/10.53656/for21.33razv

Резюме. Статията представя изследване, проектирано с цел развитие на професионални и комуникативни умения на студенти от специалност „Химично инженерство“ с преподаване на немски език в Химикотехнологичния и металургичен университет…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

 

Интегриране на приложението Duolingo for Schools в обучението по трети език

Петър Тодоров
Стопанска академия „Д. А. Ценов“ – Свищов

https://doi.org/10.53656/for21.34duol

Резюме. Статията представя възможностите за интегрирането на иновативна методика в обучението по трети език чрез приложението Duolingo for schools…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

За някои по-типични особености, свързани с процеса на преподаване и изучаване на испански юридически език за чужденци

Радомира Видева
Университет Саламанка (Испания)

https://doi.org/10.53656/for21.35osob

Резюме. Настоящата статия е посветена на преподаването и изучаването на испански юридически език за чужденци като език за професионални и академични цели…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

 

Online Collaborative Writing: a Tool for Enhancing Students’ Business Skills and Cross-Cultural Awareness

Aneta Stefanova
University of Economics – Varna (Bulgaria)

https://doi.org/10.53656/for21.36writ

Abstract. This paper describes a project implemented by students from the University of Economics in Varna and the University of Costa Rica as part of their respective English Language instruction…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 


ЕЗИК И КУЛТУРА

Совершенствование иностранного (русского) языка в школе посредством пословиц и поговорок

Маржана Каролчук
Университет в Белостоке (Польша)

https://doi.org/10.53656/for21.37sove

Резюме. Результаты изучения пословиц и поговорок в лингвистике, психологии, дидактике и методике обучения показывают, что паремии обадают познавательным, образовательным и воспитательным значением почти во всех областях жизни и науки…

ВИЖ ПОВЕЧЕ


 ХРОНИКА

Десети международен есенен научно-образователен форум на Департамента за информация и усъвършенстване на учители

Петър Петров
Софийски университет „Св. Климент Охридски“

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 


РЕЦЕНЗИИ И АНОТАЦИИ

Прилагателното име в турския език: опит за морфосинтактическа интерпретация

Йорданова, М., 2020. Морфосинтаксис на прилагателното име в турския език. (Рецензенти: проф. д-р Ирина Саръиванова, проф. д-р Стоянка Кендерова; научен редактор: проф. д.ф.н. Димитър Веселинов) София: Университетско издателство „Св. Климент Охридски“. 272 с., ISBN 978-954-07-5089-7

Мария Михайлова-Мръвкарова
Софийски университет „Св Климент Охридски“

https://doi.org/10.53656/for21.38dese

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

За един стойностен и полезен труд

Георгиева-Тенева, О., 2020. Литературното образование
в гражданска перспектива (VIII – XII клас). София: НБУ.

Кирилка Демирева

https://doi.org/10.53656/for21.39tur

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

Речник на лингвистичните термини за студенти слависти – втора част (О – Я)

Сталянова, Н. & Крейчова, Е., 2020. Речник на лингвистичните термини за студенти слависти. О – Я. София: Парадигма. 118 с. ISBN: 978-954-326-425-4

Росица Н. Стефчева
Софийски университет „Св. Климент Охридски“

https://doi.org/10.53656/for21.310stoi

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailСп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 1/2021, година XLVIII Default ThumbnailСп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 2/2021, година XLVIII Default ThumbnailСп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 5/2021, година XLVIII Default ThumbnailСп. „Чуждоезиково обучение“, книжка 6/2021, година XLVIII

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
СподелянеTweet
Предишна статия

Сп. „Математика и информатика“, книжка 3/2021, година LXIV

Следваща статия

Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 3/2021, година XXX

Следваща статия

Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 3/2021, година XXX

Любимо училище

Любимо училище

Образование, ценности, благополучие

Образование, ценности, благополучие

Последни публикации

  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 1s/2025, година XXXIII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 1/2025, година XXXIII
  • Годишно съдържание сп. „Стратегии на образователната и научна политика“, 2024 г.
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 6/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 6s/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 5s/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 5/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 4s/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 4/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 3s/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 3/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 2/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 1s/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 1/2024, година XXXII
  • ГОДИШНО СЪДЪРЖАНИЕ НА СТРАТЕГИИ НА ОБРАЗОВАТЕЛНАТА И НАУЧНАТА ПОЛИТИКА НАУЧНО СПИСАНИЕ, ГОДИНА XXXI
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 6s/2023, година XXXI
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 6/2023, година XXXI
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 5s/2023, година XXXI
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 5/2023, година XXXI
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 4/2023, година XXXI
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 4s/2023, година XXXI
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 3s/2023, година XXXI

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"