Стратегии на образователната
и научната политика
  • Начало
  • За списанието
  • Подай ръкопис
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Подай ръкопис
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Стратегии на образователната
и научната политика
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Новини Новини 2016 Брой 29, 2016

Шанс за децата в риск

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
28/05/2019
в Брой 29, 2016
0
Шанс за децата в риск
0
Споделяния
0
Прегледи
Share on FacebookShare on Twitter

Това стана ясно при представянето на проекта „Подкрепа за равен достъп и личностно развитие“, който се реализира по ОП „Наука и образование за интелигентен растеж“. „Така отдавна сме надхвърлили индикатора по проекта, който залага да обхванем до 1800 деца и ученици, включени в процеса на включващо обучение и приобщаващо образование“, коментира неговият ръководител Грета Ганчева – директор на дирекция „Достъп до образование и подкрепа на развитието“ в МОН. Още в първите 6 месеца са включени и 34 вместо предвидените 33 детски градини. В тях са обхванати 1155 деца от предучилищна възраст, като специалисти подпомагат развитието на 553 от тях, за които е установено, че са в риск от обучителни затруднения. Общо 17,5 млн. лв. е бюджетът за дейностите, започнали от началото на тази година и продължаващи до края на 2017 г. С тях се надгражда проектът „Включващо обучение“, реализиран по ОП „Развитие на човешките ресурси“. Досега е осигурена подкрепа за деца със затруднения в обучението в 112 общообразователни училища, 34 детски градини, 5 специални училища за ученици със сензорни увреждания, две помощни училища, 4 възпитателно-учебни интерната и 2 специални педагогически интерната. Назначени са и 489 специалисти – ресурсни учители, психолози, логопеди, рехабилитатори на слуха и говора, учители на ученици с нарушено зрение, арттерапевти и физиотерапевти, социални педагози и други.

Четете повече в бр. 29, 21 – 27 юли 2016 г.

Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailКалендар на директора Default Thumbnail„Бърза писта“ за инвестиции в образованието Талантът да привличаш млади учители Default Thumbnail290 иновативни училища от есента

Уважаеми читатели, в. „Аз-буки“ и научните списания на издателството може да закупите от НИОН "Аз-буки":

Адрес: София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

Телефон: 0700 18466

Е-mail: izdatelstvo.mon@azbuki.bg | azbuki@mon.bg

Научните списания се продават и в книжарница „Сиела“ – подлез на Ректората на СУ „Св. Св. Климент Охридски“.

Адрес: София 1000, бул. „Цар Освободител“ №22

Етикети: Училище

Последвайте ни в социалните мрежи

Предишна статия

България печели 91 проекта за година

Следваща статия

И след десети клас ще има външно оценяване

Следваща статия
И след десети клас ще има външно оценяване

И след десети клас ще има външно оценяване

Последни публикации

  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 4/2025, година XXXIII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 3/2025, година XXXIII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 2s/2025, година XXXIII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 2/2025, година XXXIII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 1s/2025, година XXXIII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 1/2025, година XXXIII
  • Годишно съдържание сп. „Стратегии на образователната и научна политика“, 2024 г.
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 6/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 6s/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 5s/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 5/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 4s/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 4/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 3s/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 3/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 2/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 1s/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 1/2024, година XXXII
  • ГОДИШНО СЪДЪРЖАНИЕ НА СТРАТЕГИИ НА ОБРАЗОВАТЕЛНАТА И НАУЧНАТА ПОЛИТИКА НАУЧНО СПИСАНИЕ, ГОДИНА XXXI
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 6s/2023, година XXXI
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 6/2023, година XXXI
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 5s/2023, година XXXI

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

bg_BG
en_US bg_BG
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Подай ръкопис
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.