Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Стратегии на образователната
и научната политика
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Подай ръкопис
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За списанието
  • Подай ръкопис
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Стратегии на образователната
и научната политика
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Новини Новини 2025

Над 9000 ученици със специални потребности и с изявени дарби са подкрепени по проекта „Успех за теб“

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
14-11-2025
в Новини 2025
A A
Повече от 9000 ученици със специални образователни потребности, в риск, с хронични заболявания и с изявени дарби са получили допълнителна подкрепа от учители и специалисти в групи, финансирани по проект „Успех за теб“
Снимка Пресцентър на МОН

Повече от 9000 ученици със специални образователни потребности, в риск, с хронични заболявания и с изявени дарби са получили допълнителна подкрепа от учители и специалисти в групи, финансирани по проекта „Успех за теб“. Това бе отчетено в рамките на работна среща на екипа за управлението му с експерти от различните райони на страната и началници на регионални управления, в която участваха и представители на Изпълнителната агенция „Образование“, съобщава Пресцентърът на МОН.

В рамките на срещата стана ясно също, че

през тази учебна година 794 образователни медиатори и социални работници са назначени по проекта „Успех за теб“ в 677 училища.

Отчетено бе, че е увеличен броят на специалистите, включени в процеса на приобщаващото образование. Към 30 септември 2025 г. работещите по Проекта психолози са 83, ресурсните учители – 29, логопедите – 45, а помощниците на учителите – 107.

Ръководителят на Проекта в МОН Пенка Иванова и експерти от Министерството акцентираха върху необходимостта

да се организират повече часове за подкрепа на учениците, които имат затруднения по български език и литература и по математика.

Тя подчерта, че повишаването на резултатите, приобщаването на децата в образователната система, повишаването на квалификацията на педагозите и ангажирането на родителите е от ключово значение за доброто изпълнение на Проекта.

Специално бе отбелязано, че проектът, който се финансира по Програма „Образование“ 2021 – 2027“, се определя от ЕС като „операция от стратегическо значение“.

Your Image Description

Свързани статии:

България и Украйна подписаха протокол за сътрудничество и обмен в образованието и науката Решаване на задачи по математикаПроменят начина на учене на математика Учени, университетски преподаватели, учители и експерти по български език обменят идеи и добри практики в рамките на десетото издание на форума „Изследователски подходи в обучението по български език“. Организатор на събитието е Институтът за български език „Проф. Любомир Андрейчин“Учени и педагози дискутират нови подходи в обучението по български език Шестима млади таланти бяха удостоени от президента Румен Радев с грамоти като млади будителиПрезидентът Румен Радев отличи млади следовници на будителите

Уважаеми читатели, в. „Аз-буки“ и научните списания на издателството може да закупите от НИОН "Аз-буки":

Адрес: София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

Телефон: 0700 18466

Е-mail: izdatelstvo.mon@azbuki.bg | azbuki@mon.bg

Научните списания се продават и в книжарница „Сиела“ – подлез на Ректората на СУ „Св. Св. Климент Охридски“.

Адрес: София 1000, бул. „Цар Освободител“ №22

Етикети: "Успех за теб"изявени дарбилогопедиобразователни медиаториПенка Ивановапомощници на учителитепсихолозиРепортерсоциални работнициспециални образователни потребностиученициучилища

Последвайте ни в социалните мрежи

СподелянеTweet
Предишна статия

Модернизацията на висшето образование изисква задълбочаване на партньорството между университетите

Следваща статия

Зам.-министър Наталия Михалевска: Центровете за подкрепа са партньор на училищата във възпитанието на учениците и разгръщането на таланта им

Следваща статия
„Центровете за подкрепа за личностно развитие са естествен партньор на училищата за възпитание на учениците и разгръщане на талантите им“, каза заместник-министърът на образованието и науката Наталия Михалевска при откриването на Националното съвещание на директорите на центровете

Зам.-министър Наталия Михалевска: Центровете за подкрепа са партньор на училищата във възпитанието на учениците и разгръщането на таланта им

Perceptions of Social Networking through the Prism of Teacher Education Students

Сп. „Педагогика“, книжка 9/2025, година XCVII

Последни публикации

  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 5/2025, година XXXIII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 4/2025, година XXXIII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 3/2025, година XXXIII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 2s/2025, година XXXIII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 2/2025, година XXXIII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 1s/2025, година XXXIII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 1/2025, година XXXIII
  • Годишно съдържание сп. „Стратегии на образователната и научна политика“, 2024 г.
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 6/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 6s/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 5s/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 5/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 4s/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 4/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 3s/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 3/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 2/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 1s/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 1/2024, година XXXII
  • ГОДИШНО СЪДЪРЖАНИЕ НА СТРАТЕГИИ НА ОБРАЗОВАТЕЛНАТА И НАУЧНАТА ПОЛИТИКА НАУЧНО СПИСАНИЕ, ГОДИНА XXXI
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 6s/2023, година XXXI
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 6/2023, година XXXI

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Подай ръкопис
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"