Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Стратегии на образователната
и научната политика
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Стратегии на образователната
и научната политика
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Педагогика Съдържание на сп. "Педагогика" Съдържание на сп. “Педагогика”, 2023 г.

Сп. „Педагогика“, книжка 2/2023, година XCV

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
23-03-2023
в Съдържание на сп. “Педагогика”, 2023 г.
A A

Януш Корчак и правата на детето днес през погледа на учителите

Доц. д-р Божидара Кривирадева
Софийски университет „Св. Климент Охридски“

https://doi.org/10.53656/ped2023-2.01

Резюме. Един от основните радетели за създаването на международен документ, гарантиращ правата на децата, като специална уязвима група, е полският лекар и педагог Януш Корчак.

виж повече

 

 

 

 

Темата за Януш Корчак и правата на детето в обучението на бъдещите педагози

Доц. д-р Цвета Делчева
Тракийски университет – Стара Загора

https://doi.org/10.53656/ped2023-2.02

Резюме. Очакванията към съвременното висше училище са да бъде адекватно на потребностите на младите хора от знания, свързани с реалния живот…

виж повече

 

 

 

 

Stefania Wilczyńska – the woman behind Korczak!?

Dr. Agata Skalska
University of Applied Sciences, Düsseldorf (Germany)

https://doi.org/10.53656/ped2023-2.03

Abstract. Stefania Wilczyńska was the main educator of the orphanage run by Janusz Korczak (Henryk Goldszmit 1878 – 1942) as director from 1912 – 1942. Unlike Korczak, Wilczyńska only produced a few writings, which are only available in Polish…

виж повече

 

 

 

 

Ученическият съвет и правата на децата в 107. основно училище „Хан Крум“ – София

Данко Калапиш
Софийски университет „Св. Климент Охридски“

https://doi.org/10.53656/ped2023-2.04

Резюме. Настоящата статия има за цел да представи историческото развитие на ученическото самоуправление и сегашната му дейност в 107. ОУ „Хан Крум“…

виж повече

 

 

 

 

Преживяван бърнаут, бораут и мобинг от учители в детски градини и училища в условията на COVID-19 кризата

Проф. д-р Маргарита Бакрачева
Софийски университет „Св. Климент Охридски“
Проф. д-р Янка Тоцева
Университет за национално и световно стопанство

https://doi.org/10.53656/ped2023-2.05

Резюме. В статията са представени резултатите от изследване на 800 учители 339 от детски градини и 461 от училища…

виж повече

 

 

 

 

Intonation and Children with Emotional and Behavioral Problems

Dr. Katerina Zlatkova-Doncheva, Assoc. Prof.
Dr. Vladislav Marinov, Assoc. Prof.
St. Cyril and Methodius University of Veliko Tarnovo (Bulgaria)

https://doi.org/10.53656/ped2023-2.06

Abstract. The study analyzes the role of intonation in communication with children with emotional and behavioral problems…

виж повече

 

 

 

 

Теоретичен модел за формиране на медийна грамотност чрез извънкласни форми на работа на ученици в етапа I – IV клас

Гл. ас. д-р Златина Димитрова
Бургаски свободен университет

https://doi.org/10.53656/ped2023-2.07

Резюме. Статията представя авторски теоретичен мoдел за формиране на медийна грамотност чрез извънкласни форми на работа на ученици в етапа I – VI клас…

виж повече

 

 

 

 

Дидактически аспекти на графичното моделиране в обучението по физика

Доц. д-р Христина Петрова
Пловдивски университет „Паисий Хилендарски“
Христина Атанасова
Средно училище „Черноризец Храбър“ – Пловдив

https://doi.org/10.53656/ped2023-2.08

Резюме. Във фокуса на вниманието на статията е графичното моделиране в обучението по физика. Представена е спецификата на графичните модели: физични графики, термодинамични диаграми, вектори, силови линии, осцилограми, компютърни графични модели и други…

виж повече

 

 

 

 

Special Education Teacher Profession in the Czech Republic

Dr. Lukáš Stárek
Univerzita Jana Amose Komenského – Praha (Czech Republic)

https://doi.org/10.53656/ped2023-2.09

Abstract. The expert contribution brings knowledge not only about the special education profession itself, but also describes important competencies that are crucial for the performance of the special education profession in the Czech Republic…

виж повече

 

 

 

 

 

Събиране и изваждане на числата до 1000 без преминаване с помощта на Scratch

Гл. ас. д-р Вилислав Радев
Пловдивски университет „Паисий Хилендарски“

https://doi.org/10.53656/ped2023-2.10

Резюме. Статията е посветена на прилагане на информационните технологии при създаване на обучителни игри за придобиване на нови знания в началното училище…

виж повече

 

 

 

 

Advantages of Using Geogebra Software when Examining the Flow and Drawing a Graph of a Function

Dr. Elena Gelova, Assist. Prof.
Dr. Mirjana Vitanova, Assist. Prof.
University “Goce Delcev” – Stip (North Macedonia)

https://doi.org/10.53656/ped2023-2.11

Abstract. For a long time, the term function has been treated as a mandatory topic in mathematics curricula around the world. It aims to emphasize the importance of this topic of mathematics in higher education, at technical faculties…

виж повече

Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailСп. „Педагогика“, книжка 3/2023, година XCV Default ThumbnailСп. „Педагогика“, книжка 4/2023, година XCV Default ThumbnailСп. „Педагогика“, книжка 9/2023, година XCV Default ThumbnailГодишно съдържание

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
СподелянеTweet
Предишна статия

Advantages of Using Geogebra Software when Examining the Flow and Drawing a Graph of a Function

Следваща статия

Красотата на фолклора

Следваща статия
Красотата на фолклора

Красотата на фолклора

Веселата страна на живота

Веселата страна на живота

Да преподаваш в две държави

Да преподаваш в две държави

Последни публикации

  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 1s/2025, година XXXIII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 1/2025, година XXXIII
  • Годишно съдържание сп. „Стратегии на образователната и научна политика“, 2024 г.
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 6/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 6s/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 5s/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 5/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 4s/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 4/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 3s/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 3/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 2/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 1s/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 1/2024, година XXXII
  • ГОДИШНО СЪДЪРЖАНИЕ НА СТРАТЕГИИ НА ОБРАЗОВАТЕЛНАТА И НАУЧНАТА ПОЛИТИКА НАУЧНО СПИСАНИЕ, ГОДИНА XXXI
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 6s/2023, година XXXI
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 6/2023, година XXXI
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 5s/2023, година XXXI
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 5/2023, година XXXI
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 4/2023, година XXXI
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 4s/2023, година XXXI
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 3s/2023, година XXXI

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"