Силвия Георгиева
Природо-математическа гимназия „Проф. Емануил Иванов“ – Кюстендил
Резюме. Днес, когато наблюдаваме повсеместна криза в мотивацията на учениците за учене и когато те не се удовлетворяват само от информацията, получена от учителя, училището търси съвременни пътища към все по-динамично развиващите се млади хора. Повече отвсякога обучението се нуждае от прагматични подходи за развитие на умения и компетентности, засилване на познавателния интерес, развитие на творческите търсения и задълбочаване на знанията в областта на природните науки.
Предлагаме използване на проектно базираното обучение с включване на учениците в експериментална работа като педагогическа практика, която да активизира познавателната дейност и да съдейства за провокиране и задълбочаване на интереса в областта на химията и природните науки.
Ключови думи: проектно базирано обучение; учене чрез експеримент; осапунване на мазнини
Влезте в системата, за да прочетете пълната статия