Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Стратегии на образователната
и научната политика
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Стратегии на образователната
и научната политика
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Стратегии на образователната и научната политика Съдържание на сп. “Стратегии на образователната и научната политика” 2024 г.

Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 3/2024, година XXXII

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
12-06-2024
в Съдържание на сп. “Стратегии на образователната и научната политика” 2024 г.
A A

Критерии за индексиране в Index Copernicus – анализ на българските научни списания в полската наукометрична платформа

Д-р Савина Кирилова
Софийски университет „Св. Климент Охридски“

https://doi.org/10.53656/str2024-3-1-ind

Резюме. Индексирането се разглежда като средство за оценка на качеството и въздействието на научните публикации…

виж повече

 

 

 

 

Challenges to Investments in Solar Energy in The EU in Its Quest for Energy Independence

Dr. Svetoslav Spassov, Assoc. Prof.
University of National and World Economy

https://doi.org/10.53656/str2024-3-2-cha

Abstract. This paper discusses the current challenges to solar energy capacity building in the EU in attempting to achieve both, the sustainable development goals and bigger energy independence from third countries…

виж повече

 

 

 

 

Modern Scientific Proactive Cyber Counterintelligence Strategies for Advanced Persistent Threats Early Warning

Petar E. Manev
University of Library Studies and Information Technologies – Sofia

https://doi.org/10.53656/str2024-3-3-mod

Abstract. The article presents a modern scientific proactive cyber counterintelligence concepts and strategies for applying advanced persistent threats early warning approach…

виж повече

 

 

 

 

Emotional Intelligence as a Concept and an Essential Element in Entrepreneurship Education

Ana Todorova, PhD Student
Prof. Diana Antonova, DSc
“Angel Kanchev” University of Ruse

https://doi.org/10.53656/str2024-3-4-emo

Abstract. The purpose of the article is to clarify, on the one hand, the origin of the concept of emotional intelligence and the leading models in the theory…

виж повече

 

 

 

 

Предизвикателствата пред българската образователна система в пост-социалистическия период

Проф. д-р Боян Кулов
Институт за изследване на климата, атмосферата и въздуха
Българска академия на науките 

https://doi.org/10.53656/str2024-3-5-edu

Резюме. Оценката на настоящото състояние на образователната система в България не задоволява европейските и националните изисквания по редица показатели…

виж повече

 

 

 

 

Човешкокапиталовото присъствие: теоретични щрихи, функционални прояви и съвременни български прескрипции

Гл. ас. д-р Даниела Кръстева
Университет за национално и световно стопанство

https://doi.org/10.53656/str2024-3-6-hum

Резюме. Целта на изследването е интерпретиране на основни методологически сегменти на човешкокапиталовото присъствие: теоретичен профил, разпознавателен процес и съвременни български импликации на човешкия капитал…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Изкуствен интелект, фотография и права върху интелектуална собственост

Лилия Йотова, докторант
Университет за национално и световно стопанство

https://doi.org/10.53656/str2024-3-7-aif

Резюме. Навлизането на изкуствения интелект (AI) във всяка област от икономическия и обществения живот е вече реалност…

виж повече

 

 

 

 

Игрови подходи в обучението: университетски контекст

Проф. д.н. Цветан Давидков
Силвия Тонева, докторант
Софийски университет „Свети Климент Охридски“

https://doi.org/10.53656/str2024-3-8-gam

Резюме. В статията се представят резултати от проучване сред университетски преподаватели, посветено на използването на игри в обучението…

виж повече

 

 

Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailСп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 1/2024, година XXXII Default ThumbnailСп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 1s/2024, година XXXII Default ThumbnailСп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 2/2024, година XXXII Default ThumbnailСп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 3s/2024, година XXXII

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
СподелянеTweet
Предишна статия

22 университета подготвят бъдещи учители чрез иновативни образователни технологии

Следваща статия

Над 50 000 десетокласници се явиха на НВО по математика

Следваща статия
Над 50 000 десетокласници се явиха на НВО по математика

Над 50 000 десетокласници се явиха на НВО по математика

Четири родни университета в Impact Rankings 2024

Четири родни университета в Impact Rankings 2024

Наука, подкрепена от бизнеса

Наука, подкрепена от бизнеса

Последни публикации

  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 1s/2025, година XXXIII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 1/2025, година XXXIII
  • Годишно съдържание сп. „Стратегии на образователната и научна политика“, 2024 г.
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 6/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 6s/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 5s/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 5/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 4s/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 4/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 3s/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 3/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 2/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 1s/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 1/2024, година XXXII
  • ГОДИШНО СЪДЪРЖАНИЕ НА СТРАТЕГИИ НА ОБРАЗОВАТЕЛНАТА И НАУЧНАТА ПОЛИТИКА НАУЧНО СПИСАНИЕ, ГОДИНА XXXI
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 6s/2023, година XXXI
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 6/2023, година XXXI
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 5s/2023, година XXXI
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 5/2023, година XXXI
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 4/2023, година XXXI
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 4s/2023, година XXXI
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 3s/2023, година XXXI

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"