Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Стратегии на образователната
и научната политика
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Стратегии на образователната
и научната политика
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Innovative Teachers, Who Are You? Innovative Teacher Analysis In The Light оf The Model оf The ‘Big Five’ Personality Traits

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
20-10-2021
в Uncategorized
A A

Rina Cohen
South-West University “Neofit Rilski” (Bulgaria)

https://doi.org/10.53656/ped2021-8.08

Abstract. In the 21st century, reality, characterized by volatility, uncertainty, complexity and ambiguity, together termed VUCA, change constantly occurs throughout social, technological, economic, environmental, educational, and political (STEEEP model) aspects of society. Therefore, education systems need to adopt innovative approaches to adapt to the frequently changing world. In this study, educational and pedagogical innovation is regarded as including whatever constitutes a change in all areas to which education relates. As teachers are one of the most crucial factors in influencing students’ academic success, and as they must rapidly adapt and constantly innovate to adequately prepare their students for ever-changing circumstances, it is essential to identify traits of innovative teachers. The main goal of this study is to characterize the personality traits of innovative teachers according to the Big Five Personality Traits model, referred to as the NEO-AC model, using qualitative and quantitative methods. The findings show that innovative teachers perceive themselves as first and foremost open to experiences. They are curious people with highly developed imaginations and a wide range of interests. Innovative teachers also may be unconventional, capable of putting together plans and projects from several different disciplines.
Keywords: innovative teacher; model of the Big Five

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailЗа някои по-типични особености, свързани с процеса на преподаване и изучаване на испански юридически език за чужденци Default ThumbnailMidlines of Quadrilateral Default ThumbnailПърви стъпки в квантовата физика – елементарно изложение II. Моделни примери (потенциални ями) Default ThumbnailПрозодични аспекти на произношението на украински студенти, изучаващи български език като чужд

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
СподелянеTweet
Предишна статия

Centralisation And Decentralisation In Higher Education: A Comparative Study Of Hungary And Germany

Следваща статия

За приобщаването, обучението и развитието на деца и ученици с интелектуални затруднения

Следваща статия

За приобщаването, обучението и развитието на деца и ученици с интелектуални затруднения

Сп. „Педагогика“, книжка 8/2021, година XCIII

Естер учи нашенчета  да тропат български хорá

Естер учи нашенчета да тропат български хорá

Последни публикации

  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 1s/2025, година XXXIII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 1/2025, година XXXIII
  • Годишно съдържание сп. „Стратегии на образователната и научна политика“, 2024 г.
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 6/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 6s/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 5s/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 5/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 4s/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 4/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 3s/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 3/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 2/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 1s/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 1/2024, година XXXII
  • ГОДИШНО СЪДЪРЖАНИЕ НА СТРАТЕГИИ НА ОБРАЗОВАТЕЛНАТА И НАУЧНАТА ПОЛИТИКА НАУЧНО СПИСАНИЕ, ГОДИНА XXXI
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 6s/2023, година XXXI
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 6/2023, година XXXI
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 5s/2023, година XXXI
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 5/2023, година XXXI
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 4/2023, година XXXI
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 4s/2023, година XXXI
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 3s/2023, година XXXI

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"