Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Стратегии на образователната
и научната политика
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Стратегии на образователната
и научната политика
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Образователни (транс)формации след COVID-19 – промени и възможности

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
29-02-2024
в Uncategorized
A A

Проф. д-р Мария Алексиева
Бургаски свободен университет

https://doi.org/10.53656/ped2024-1s.02

Резюме. Интересът към темата за образователните трансформации се повиши многократно и се превърна в обект на редица изследвания под влияние на различни фактори, един от които е кризата, предизвикана от COVID-19. Образованието през XXI век се променя динамично и факторите, които оказват влияние върху образователните процеси, са глобализацията, развитието на технологиите и трансформациите както в средата за учене, така и в подходите, методите и средствата на обучение. Поради разнопосочния характер на тези промени се налага и необходимостта от непрекъснато наблюдение, изследване и анализ. Един от аспектите на изследователските интереси е темата за образователните трансформации, и то след COVID-19. Защо това е така? Защото кризата, която предизвика пандемията от COVID-19, доведе до видима промяна в образователното пространство и показа, че използването на обучението от разстояние в електронна среда и на дистанционната форма на обучение е от значение за осигуряване на приемственост в предоставянето на качествено обучение.
Ключови думи: криза; пандемия; образователна трансформация; дигитална трансформация; образование; обучение; променени роли; ученици; учители; родители

Отвори пълния текст

Your Image Description

Свързани статии:

Доброто партньорство с родителите – ключ към успешно образование Default ThumbnailУчилищният маркетинг в контекста на приобщаващото образование Default ThumbnailРоботите в обучението – образователна STEAM игра Default ThumbnailЦенностно-нормативни основания и практически измерения на социалните парадигми към образованието като екосистемен феномен
Етикети: дигитална трансформациякризаобразованиеобразователна трансформацияОбучениепандемияпроменени ролиродителиученициучители

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
СподелянеTweet
Предишна статия

Digital (Non)reality: Pedagogical Approaches to Involving “Alpha” Children in the Digital World

Следваща статия

Човешкото винаги е модерно

Следваща статия
Човешкото винаги е модерно

Човешкото винаги е модерно

2. СУ „Акад. Емилиян Станев“ в София ще предлага програмиране на изкуствен интелект

2. СУ "Акад. Емилиян Станев" в София ще предлага програмиране на изкуствен интелект

Проблемът с краснописа в българската образователна система

Последни публикации

  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 1s/2025, година XXXIII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 1/2025, година XXXIII
  • Годишно съдържание сп. „Стратегии на образователната и научна политика“, 2024 г.
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 6/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 6s/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 5s/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 5/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 4s/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 4/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 3s/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 3/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 2/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 1s/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 1/2024, година XXXII
  • ГОДИШНО СЪДЪРЖАНИЕ НА СТРАТЕГИИ НА ОБРАЗОВАТЕЛНАТА И НАУЧНАТА ПОЛИТИКА НАУЧНО СПИСАНИЕ, ГОДИНА XXXI
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 6s/2023, година XXXI
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 6/2023, година XXXI
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 5s/2023, година XXXI
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 5/2023, година XXXI
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 4/2023, година XXXI
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 4s/2023, година XXXI
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 3s/2023, година XXXI

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"