Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Facebook
Wikipedia
Стратегии на образователната
и научната политика
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • Начало
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
Няма резултати
Вижте всички резултати
Стратегии на образователната
и научната политика
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Стратегии на образователната и научната политика Съдържание на сп. "Стратегии на образователната и научната политика" 2019

Marketing Communications of Education – Semantics’ Communicative Approaches

в Съдържание на сп. "Стратегии на образователната и научната политика" 2019

Shyryn Kurmanbayeva

Kazakh Humanitarian Law Innovative University (Kazakhstan)

 

Christo Kaftandjiev

University of Sofia (Bulgaria)

 

Abstract. Education is a service and it fully obeys to the laws of marketing. Part of the efficient marketing is advertising and other marketing communications of educational institutions. The advertising of educational services is the main topic of this article. The authors analyse in the literary review some of the most important books and articles on marketing of educational institutions and their marketing communications. The second part of literature review explores the different communicative approaches in advertising of education, based on semantics’ concepts. Semiotics is the main research approach in the article. The authors analyse semantic concepts of intertextuality, meaning, denotation/ connotation, satiation, invariant/variant, zero morpheme, redundancy and some others not only as semantics’ concepts, but mainly as communicative strategies and approaches.

Keywords: education; marketing; communicative approach; semiotics; semantics; intertextuality; meaning; denotation/connotation; satiation; invariant/ variant; zero morpheme; redundancy

 

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия
СподелянеTweetСподеляне
Предишна статия

Конкурентоспособност на висшите училища в контекста на интеграцията между наука, образование и бизнес

Следваща статия

Сп. Стратегии на образователната и научната политика, година XXVII, книжка 4, 2019

Следваща статия

Сп. Стратегии на образователната и научната политика, година XXVII, книжка 4, 2019

12 години Aсоциация на българските училища в чужбина

Едно изследване за мистичния символизъм у нас през първата половина на ХХ век

Коментари 1

  1. Pingback: Стратегии на образователната и научната политика, година XXVII, книжка 4, 2019 – Аз-буки

Последни публикации

  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 3/2022, година XXX
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 2/2022, година XXX
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 1/2022, година XXX
  • Годишно съдържание сп. „Стратегии на образователната и научна политика“, 2021 г.
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 6/2021, година XXIX
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 5/2021, година XXIX
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“ – специално издание, книжка 4s/2021, година XXIX
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 4/2021, година XXIX
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 3/2021, година XXIX
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 2/2021, година XXIX
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 1/2021, година XXIX
  • Годишно съдържание сп. „Стратегии на образователната и научна политика“, 2020 г.
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 6/2020, година XXVIII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 5/2020, година XXVIII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 4/2020, година XXVIII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 3/2020, година XXVIII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 2/2020, година XXVIII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 1/2020, година XXVIII
  • Годишно съдържание на сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, 2019 г.
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 6/2019, година XXVII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 5/2019, година XXVII
  • Социален диалог и образование – традиции и съвременни потребности на пазара на труда
  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2019 Национално издателство "Аз-буки"

Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент

© 2019 Национално издателство "Аз-буки"

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG