Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Facebook
Wikipedia
Стратегии на образователната
и научната политика
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • За авторите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • Начало
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • За авторите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
Няма резултати
Вижте всички резултати
Стратегии на образователната
и научната политика
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Новини Новини 2019 Брой 16, 2019

Национална програма за десегрегация в образованието тръгва от май

в Брой 16, 2019

От май тази година започва изпълнението на Националната програма за десегрегация в образованието. 

Това заяви зам.-министърът на образованието и науката Деница Сачева на Седмата национална конференция „От иновативния модел в час до иновативното училище в мултикултурна среда“. Тя събра във Велико Търново близо 200 училищни директори от цялата страна, членуващи в мрежата „Всеки ученик ще бъде отличник II“. Конференцията се организира от Центъра за междуетнически диалог и толерантност „Амалипе“ с цел да насърчи процесите на десегрегация.
С пари от Националната програма ще се покриват транспортните разходи, учебни помагала, както и допълнителни занимания за децата и работа с родителите. Първоначалният бюджет е 1 млн. лв. Идеята е общините да са активната страна, като кандидатстват пред Центъра за образователна интеграция на деца и ученици от етническите малцинства – координатор на Програмата, за да получат разходи за транспорт на учащите.
Заместник-министър Сачева припомни още, че Програмата на МОН за образователна десегрегация е важна и за микроклимата във всяка община. „Освен образователния и социалния ефект Програмата е и начин да преодолеем и самосегрегацията, защото в много от общностите от уязвими групи има страх да излязат извън гетото. Но дете, учило само до VII клас, не може да има успешна професионална и житейска реализация.“ До края на април ще бъдат публикувани документите и изискванията за кандидатстване по Националната програма за образователна десегрегация, по която подкрепа ще получават и учителите, за да се подготвят за работа в мултикултурна среда.

 

Четете повече в бр. 16, 18 – 23 април 2019 г.


Уважаеми читатели, в. „Аз-буки“ може да закупите и от следните места:

СОФИЯ
Национален природонаучен музей, бул. „Цар Освободител” 1 (работно време: понеделник — неделя от 10,00 до 18,00 ч.);

ПЛОВДИВ
Основно училище “Алеко Константинов” (библиотеката), ул. “Божидар Здравков” 3а, тел.: 032/62 56 73, 0887 073 478;
ПУ „Паисий Хилендарски“, Ректората, Пловдив, ул. „Цар Асен“ 24;

БЛАГОЕВГРАД
Университетска книжарница, ЮЗУ „Неофит Рилски”, ул. „Иван Михайлов” 66, тел.: 073/588 540; 0894 426 038.

Етикети: Училище
СподелянеTweetСподеляне
Предишна статия

Български език и литература, книжка 2, година LXI, 2019

Следваща статия

Налице са нормите, трябва да се научим да ги спазваме

Следваща статия

Налице са нормите, трябва да се научим да ги спазваме

Промяната е възможна

Промяната е възможна

Изкуството е навсякъде

Изкуството е навсякъде

Последни публикации

  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 1/2021, година XXIX
  • Годишно съдържание сп. „Стратегии на образователната и научна политика“, 2020 г.
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 6/2020, година XXVIII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 5/2020, година XXVIII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 4/2020, година XXVIII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 3/2020, година XXVIII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 2/2020, година XXVIII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 1/2020, година XXVIII
  • Годишно съдържание на сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, 2019 г.
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 6/2019, година XXVII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 5/2019, година XXVII
  • Социален диалог и образование – традиции и съвременни потребности на пазара на труда
  • Интегрирано STEM образование: състояние, предизвикателства и перспективи
  • Обучението от смесен тип (Blended Learning) – предизвикателства и перспективи
  • Образователният продукт и маркетинговата концепция в управлението на висшите училища
  • Мотивацията на студентите при избора на учителската професия
  • The Role of the Positive Psychological Climate in the School Class
  • „Образователни кинохоризонти“ в полето на медиа образованието
  • Научно-практическа конференция „Предизвикателствата на съвремието и качеството на образование“
  • Сп. Стратегии на образователната и научната политика, година XXVII, книжка 4, 2019
  • Marketing Communications of Education – Semantics’ Communicative Approaches
  • Конкурентоспособност на висшите училища в контекста на интеграцията между наука, образование и бизнес
  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2019 Национално издателство "Аз-буки"

Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • За авторите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент

© 2019 Национално издателство "Аз-буки"

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG