Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Facebook
Wikipedia
Стратегии на образователната
и научната политика
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • За авторите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • Начало
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • За авторите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
Няма резултати
Вижте всички резултати
Стратегии на образователната
и научната политика
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Стратегии на образователната и научната политика Съдържание на сп. "Стратегии на образователната и научната политика" 2019

За логиката на точкуването на научната продукция според Правилника за прилагане на Закона за развитието на академичния състав в Република България

в Съдържание на сп. "Стратегии на образователната и научната политика" 2019

Маргарита Ламбова, Славея Желязкова

Икономически университет – Варна

 

Резюме. Представени са разсъждения относно логиката на системата за точкуване на научната продукция, използвана като инструмент на минималните национални изисквания за придобиване и валидизиране на научна степен или академична длъжност.

Засегнати са проблеми, свързани, от една страна, с логически несъответствия в системата за точкуване, а от друга – с противоречията, в които влиза тя като измерителен инструмент на достигнатото ниво на научното развитие, от гледна точка на изискванията на теорията на измерването.

В съответствие с поставената цел се предлага аргументация на тезата относно наличието на сериозни несъвършенства в системата за точкуване на научната продукция, които поставят под въпрос нейната целесъобразност и логическа състоятелност.

Ключови думи: система за точкуване; научна продукция; развитие на академичния състав

 

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия
Споделяне4TweetСподеляне
Предишна статия

Анкетно проучване на очакванията за „подкрепяща среда“ сред практикуващите педагози до 35-годишна възраст

Следваща статия

Конкурентоспособност на висшите училища в контекста на интеграцията между наука, образование и бизнес

Следваща статия

Конкурентоспособност на висшите училища в контекста на интеграцията между наука, образование и бизнес

Marketing Communications of Education – Semantics’ Communicative Approaches

Сп. Стратегии на образователната и научната политика, година XXVII, книжка 4, 2019

Последни публикации

  • Годишно съдържание сп. „Стратегии на образователната и научна политика“, 2020 г.
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 6/2020, година XXVIII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 5/2020, година XXVIII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 4/2020, година XXVIII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 3/2020, година XXVIII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 2/2020, година XXVIII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 1/2020, година XXVIII
  • Годишно съдържание на сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, 2019 г.
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 6/2019, година XXVII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 5/2019, година XXVII
  • Социален диалог и образование – традиции и съвременни потребности на пазара на труда
  • Интегрирано STEM образование: състояние, предизвикателства и перспективи
  • Обучението от смесен тип (Blended Learning) – предизвикателства и перспективи
  • Образователният продукт и маркетинговата концепция в управлението на висшите училища
  • Мотивацията на студентите при избора на учителската професия
  • The Role of the Positive Psychological Climate in the School Class
  • „Образователни кинохоризонти“ в полето на медиа образованието
  • Научно-практическа конференция „Предизвикателствата на съвремието и качеството на образование“
  • Сп. Стратегии на образователната и научната политика, година XXVII, книжка 4, 2019
  • Marketing Communications of Education – Semantics’ Communicative Approaches
  • Конкурентоспособност на висшите училища в контекста на интеграцията между наука, образование и бизнес
  • За логиката на точкуването на научната продукция според Правилника за прилагане на Закона за развитието на академичния състав в Република България
  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2019 Национално издателство "Аз-буки"

Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • За авторите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент

© 2019 Национално издателство "Аз-буки"

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG