Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Стратегии на образователната
и научната политика
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Стратегии на образователната
и научната политика
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Стратегии на образователната и научната политика Съдържание на сп. “Стратегии на образователната и научната политика” 2022

Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 5/2022, година XXX

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
14-10-2022
в Съдържание на сп. “Стратегии на образователната и научната политика” 2022
A A

РЕЗУЛТАТИ ОТ НАУЧНИ ИЗСЛЕДВАНИЯ

Правото на избор в живота на децата в Република България

Проф. д.п.н. Сийка Чавдарова-Костова,
гл. ас. д-р Даниела Рачева,
ас. Екатерина Томова,
доц. д-р Росица Симеонова
Софийски университет „Св. Климент Охридски“

https://doi.org/10.53656/str2022-5-1-the

Резюме. В статията са представени резултати от емпирично изследване на правото на избор на децата в Република България…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 


НАУЧНИ ИЗСЛЕДВАНИЯ И ПАРАДИГМИ

Methodological Preparation and Pedagogical Mastery in the Process of Strategic Management Teaching

Assoc. Prof. Elitsa Petrova
Vasil Levski National Military University – Veliko Tarnovo (Bulgaria) 

https://doi.org/10.53656/str2022-5-2-met

Abstract. The strategic security environment is characterized by high dynamism and growing unpredictability, and it is obvious that every member of society needs to be able to understand strategic problems, both individually and supranationally, and to be able to make informed strategic decisions that will ensure the achievement of certain education goal – the transfer of knowledge between adolescents and older generations…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

Sustainable Professional Development Through Coaching: Benefits for Teachers and Learners

Assoc. Prof. Irina Ivanova, Assoc. Prof. Penka Kozhuharova,
Prof. Rumyana Todorova
Konstantin Preslavsky University of Shumen (Bulgaria)

https://doi.org/10.53656/str2022-5-3-sus

Abstract. Rapid changes in society and education, and the demand for high professional standards as a prerequisite for successful student learning, necessitate a constant update of teachers’ professional knowledge and skills…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Стратегии за управлението на качеството на образование

Проф. Снежанка Д. Георгиева
Шуменски университет „Епископ Константин Преславски“

https://doi.org/10.53656/str2022-5-4-str

Резюме. Качеството на образование е основна цел на политиките на различните нива на управление – национално, регионално, местно и институционално…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 


ОБРАЗОВАНИЕ ЗА УСТОЙЧИВО РАЗВИТИЕ

Self-Assessment – a Component of the Competence-Based Training in the Profession “Applied Programmer”

Assoc. Prof. Ivaylo Staribratov,
Muharem Mollov, Rosen Valchev
Plovdiv University “Paisii Hilendarski” (Bulgaria)
Petar Petrov
“Prof. Assen Zlatarov” Burgas University (Bulgaria)

https://doi.org/10.53656/str2022-5-5-sel

Abstract. The article discusses the idea of competency-based education (CBE), which is increasingly used to improve training for the modern knowledge-based economy…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Формиране на модел за иновативни стратегии на университетите в България

Д-р Радостина Юлева-Чучулайна
Югозападен университет „Неофит Рилски“

https://doi.org/10.53656/str2022-5-6-for

Резюме. В условията на промяната и несигурност за университетите е от значение да идентифицират, инвестират и подкрепят своята визия за иновации в обучението, преподаването и оценяването по такъв начин, че да се адаптират към неизвестното…

виж повече

 


РЕЦЕНЗИИ И АНОТАЦИИ

Един съвременен поглед към природата в предучилищното образование

Доц. д-р Светлана Ангелова
Великотърновски университет „Св.св. Кирил и Методий“

https://doi.org/10.53656/str2022-5-7-nat

ВИЖ ПОВЕЧЕ

Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailСп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 1/2022, година XXX Default ThumbnailСп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 2/2022, година XXX Default ThumbnailСп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 3/2022, година XXX Default ThumbnailСп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 4/2022, година XXX

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
СподелянеTweet
Предишна статия

Един съвременен поглед към природата в предучилищното образование

Следваща статия

С очите си видях бедата

Следваща статия
С очите си видях бедата

С очите си видях бедата

Айтоски огнеборци с купата  „Юлиян Манзаров“

Айтоски огнеборци с купата „Юлиян Манзаров“

Димитър Павлов, радиоводещ: Радиото е емоция, като никоя друга

Димитър Павлов, радиоводещ: Радиото е емоция, като никоя друга

Последни публикации

  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 1s/2025, година XXXIII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 1/2025, година XXXIII
  • Годишно съдържание сп. „Стратегии на образователната и научна политика“, 2024 г.
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 6/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 6s/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 5s/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 5/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 4s/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 4/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 3s/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 3/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 2/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 1s/2024, година XXXII
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 1/2024, година XXXII
  • ГОДИШНО СЪДЪРЖАНИЕ НА СТРАТЕГИИ НА ОБРАЗОВАТЕЛНАТА И НАУЧНАТА ПОЛИТИКА НАУЧНО СПИСАНИЕ, ГОДИНА XXXI
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 6s/2023, година XXXI
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 6/2023, година XXXI
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 5s/2023, година XXXI
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 5/2023, година XXXI
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 4/2023, година XXXI
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 4s/2023, година XXXI
  • Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 3s/2023, година XXXI

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"